دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

فقط می خواهم...

چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۷ ب.ظ


میخواهم با کسی بروم که دوستش دارم
نمی خواهم هزینه‌ی این همراه شدن را حساب و کتاب کنم
یا اینکه به خوبی و بدی‌اش فکر کنم
حتی نمی خواهم بدانم دوستم دارد یا نه

فقط می خواهم با کسی بروم که دوستش دارم...


{ برتولت برشت }

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۷ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۲)

با کسی که دوستش دارم ... 
+ حق به جانب و بی مسئولیت و احمقانه و عاشقانه! خودم رو میگم البته :D
پاسخ:
هرکسی یه جوره دیگه..
  • فاطمه سروری
  • کاش زنده بود برشت
    میشد ازش بپرسیم رفتی؟ محصولش چه بود؟
    بعد با خیال راحت لذت می بردیم از کلامش...
    پاسخ:
    بیشتر شبیه حسرته..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی