دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

و شعر...آخرین شفای اندوه ِ آدمی

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۰ ب.ظ


آدمی نیاز مبرم دارد

که شعر بخواند

آزاد باشد

و گاهی نیز باران ببارد


مجری کانال سه می گوید:
القاعده...نام کوچک مردی ست

که معتقد است، آدمی باید معتقد باشد!

کوه های تورا بورا
جنازه یونس
آرامش دریا
و نیاز مبرم آدمی به دروغ...!


کمی شعر بخوانید

شفا خواهید یافت ...



http://s3.picofile.com/file/8221719476/31aeeb191ad7ebf7d0dde2c843b24df1.jpg


+سید علی صالحی | کتاب شعر کتاب کوچک معصومیت و امید


  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۰ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۱)

برنامه ریزی ! تیکه گم شده ذهنم و زندگیم ! البتهاینو چند ماهی میشه که عمیقا درک کردم. 
دو سه سالی میشه که به وبلاگ سر میزنم و مطالبتون رو میخونم . اوایل فقد شعر ها و تصاویرشون منو جذب خودش میکرد و دقایق طولانی به عکس خیره میشدم و در موردش فک میکردم . بعد تر نوشته و همه ی قسمت های وبلاگ رو یکی یکی زیر و رو می کردم .
اهل کامن گزاشتن نیستم خیلی . اما دلم میخواس  تحسینتون کنم و بگم برام آدم معمولی اما عجیبی هستین . گاهی فکر میکنم چطور آدم میتونه برای یکسالش برنامه بریزه حتی لیست کتاب و فیلمایی که قراره ببینه از قبل تعییین شده باشن . تو جزیره رویایی ذهنم دقیقا منم دوس دارم اینجوری باشم . اما راه رسیدن به جزیره خیلی سخت و طولانیه . به هر حال ببخشید بابت پرگویی هام . مستدام باشین و همیشه تحسین برانگیز!
پاسخ:
ممنونم. شما هم همینطور.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی