دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

new address

جمعه, ۱۶ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰ ب.ظ

 

اگه آدرس جدید وبلاگم رو می‌خواستید و من هم دور یا نزدیک می‌شناختمتون لطفا بهم بگید تا براتون ارسالش کنم. خدانگهدار.

 

  • موافقین ۳ مخالفین ۲
  • جمعه, ۱۶ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۱۳)

سلام امیدوارم این پیام رو بخونید و آدرس هم برام بفرستید

من از چهارده سالگی به صورت اتفاقی وبلاگ شما رو پیدا کردم و میخوندم تا به الان که ٢٣ سالمه 

کانال تلگرامتونو دارم ... 

فیلم های معرفی شده رو دیدم 

موسیقی ها رو شنیدم 

باعث خوشحالیمه آدرس وبلاگ جدید رو هم داشته باشم 

سلام  :)

اگر منم یادت میاد و همچنان اینجا سر میزنی یه خبری، آدرسی چیزی بفرست.

من هم میخوام اگر بشه

منم میتونم آدرس رو داشته باشم؟

منم می خوام :(

سلام. وقتتون بخیر.

خوشحال میشم آدرس جدید وبلاگ‌تون رو داشته باشم.

متشکرم

سلاااااام من آدرس جدید وبلاگتونو میخواستم🥺♥️

منم چراغ خاموش میخوندمتون هر از گاهی. اگه ممکنه به من هم ادرستون رو بدید.

پاسخ:
براتون ارسال کردم.

سلام.

احتمالا من رو نمیشناسید ولی من چند سالی هست که وبلاگتون رو میخونم، خوشحال میشم اگر بتونم به خوندنش ادامه بدم، میتونم ادرس جدید رو داشته باشم؟ 

ممنونم.

پاسخ:
سلام. براتون ارسال کردم.

عه ))): نه عاقا از معدود وبلاگ هایی بودی که میخوندم، منم میخوام آدرس جدیدو )):

پاسخ:
براتون ارسال کردم :)
  • احسان سالم
  • سلام. امیدوارم خوب باشید. میشه آدرس جدید رو داشته باشم؟

    پاسخ:
    سلام. براتون ارسال کردم.

    چرا بجای بیان که در دسترس‌تره، دارید به جایی میرید که وی‌پی‌ان نیاز داره؟ اونم الان که وی‌پی‌ان‌ها راحت کانکت نمیشن؟

    پاسخ:
    ترجیح می‌دم دیگه از پلتفرم‌های ج‌.ا استفاده نکنم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی