دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

تکبر بخشش..

چهارشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۳ ب.ظ


هر کس بخاطر ظلمی که بهت کرده، مستحق مجازاته ...

اگه ببخشیش، اونو از حقش محروم کردی !


DogVille - Lars von Trier - 2003


http://bayanbox.ir/view/5866921557851880620/9324a91cd8c1c97ca0b8e3f2cd39ce12-1.jpg


+"تکبر بخشش" به معنای بخشش کسانی است که سزاوار بخشش نیستند و مجازات حق آن‌هاست و از این رو بدترین نوع تکبری است که پدر گریس می شناسد . پدر گریس به او می گوید که نباید دیگران را به سبب آن چه خودش را به خاطر آن نمی بخشد، ببخشد و باید مجازات را اعمال کند ؛ این که بخشش گریس یک عمل اخلاقی و انسانی نیست بلکه تنها به سبب تکبر اوست..



  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۳ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۱۰)

بارِ دیگر تشکرِبسیار :)
پاسخ:
خواهش میکنم :)
نمیدونم برادرا چه جوری فیلت میکنن شاید بعضی لینکای خاص و سلیقه ای فیلتر میکنن ؛)
پاسخ:
درست گفتید بدون اون هشتگ و p لینکاش فیلته..چی بگه آدم از دست اینا..
ولی به هرحال فکر کنم از طریق همون لینکایی که بهتون اگه دنبال فیلمای دیگه ای گه میخواین بگردیم مشکلی پیش نیاد..خوبی سایتش هم اینه که حتی اگه خودش فیلت بشه..لینکای فیلماش بدون فیلت000 شکن باز میشه

اگه یهوقت فیلت---شکن مجانی هم نیاز داشتید این هست..یه افزونه که به فایرفاکس اضافه میشه..کار باهاش راحته

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/hoxx-vpn-proxy/?src=search
آره دوستی با کارکنان سایت کامپیوتر بدرد میخوره :)
این سایتی که معرفی کردید خیلی خوب و پر سرعته و سرورش هم تو ایرانه دمتون گرم :)
فقط یه سوال ... همین سایت  30nama10.meتو نتایج سرچ گوگل هم اومد ولی فیلتر بود ...
ولی این #p که انتهای لینک اضافه کردید باعث شد بدون فیلتر شکن باز بشه ... نمیدونم درست نتیجه گرفتم ؟ اصن ربطی دارن به هم ؟
پاسخ:
خواهش میکنم :)
نمیدونم راستش من الان همینو  http://30nama10.me/
 امتحان کردم فیلتر نبود...
لطف دارید مزاحمتون میشم :)
چرا داریم 
هر دانشجو یه یوزرپسورد داره که با اون میتونه به مدت 2 ساعت و با حجم 200 مگ روزانه به نت وصل بشه که خیلی کمه و هیچ کاری باهاش نمیشه کرد !
ولی یه vpn کانکشن هست که خوره های اینترنت ( و اکثرا پسرا ) ازش خبر دارن و منم ازش استفاده میکنم که محدودیت حجمی نداره ولی همونطور که گفتم فقط به سایتای داخل ایران میشه دسترسی داشت ...
پاسخ:
خواهش میکنم ، خوشحال میشم کمکی کنم..
دانشگاه ما هم دقیقا همین قوانینه ( بدون محدودیت زمانی 2 ساعت البته ) ولی خبری از اون vpn نداشتم تا حالا  ، دیگه وقتشه کم کم برم طرح دوستی با یکی  از بچه های کامپیوتر بریزم  :)
بازم ممنون :))
+ فقط امیدوارم سرور سایت تو ایران باشه که بتونم با اینترنت دانشگاه دانلود کنم ؛)
سرعتش خیلی خوبه ولی فقط محدودیتش اینه که از سرورهای داخل ایران میشه بدون محدودیت دانلود کرد ...
پاسخ:
اگه واسه پیدا کردن لینک سرور داخل ایران کمک خواستید بگید :)
یه سوال :)
محدودیت حجمی ندارید شما تو دانشگاهتون ؟

نه منظورم harold and maude   بود ، اون لینک کار نمیکنه 
+البته داگ ویل رو هم تو لیست دانلود هام قرار میدم ؛) ممنون بابت لینکش :)
پاسخ:
اینم هارولد و .. سایت ِ خوبیه :)

http://30nama10.me/movies/0067185-harold-and-maude-1971.html#p
چرا اکثر لینک هاش فیلتره ؟ :(
+ یه لینک با حجم 250 مگ پیدا کردم امیدوارم خیلی کیفیتش داغون نباشه خیلی :)
پاسخ:
منظورتون Dogville ؟  میتونید از اینجا دانلود کنید.

http://30nama10.me/movies/0276919-dogville-2003.html#p

.هرچند چون 3 ساعته حجمش زیاده یه مقدار !
ممنون :)
+ دانلودش میکنم ؛)
پاسخ:
خواهش میکنم :)
دیشب یه فیلم دیدم که در نهایت مشخص شد درباره ی اتانازی و تبلیغ اونه ... 
"Me before you 2016"
طوری که انگار یه حقیقته و باید پذیرفته بشه و بیش از دردناک بودن ، آرامش بخشه ...
دقیقا مغایر با چیز هایی که به ما گفته میشه درباره ی پذیرفتن تقدیر و امتحان الهی و مهمونایی که به "ماه عسل " علیخانی دعوت میشن !!
از اینا گذشته فیلمِ واقعا جذابی بود ، با کادر های پر از رنگ و سکانس هایی که با بازی پر انرژی "امیلیا کلارک " واقعا دوست داشتنی از آب دراومده بودند و پایانِ تلخی که شیرین نشون دادنش رسالتِ فیلم بود انگار ... ولی جلوی اشک ریختنِ منو نتونست بگیره ...
خلاصه فکر میکنم دقیقا از اون فیلمایی هست که شما بخواید ببینیدش :)
پاسخ:
فکر کنم هر دو طرف با افراط به بی راهه میرن..تبلیغ معنایی نداره اصلا..فقط میشه یه بحثو مطرح کرد و آگاهی داد..
ممنون بابت پیشنهادتون حتما میبینم :)

منم یه فیلم پیشنهاد کنم..harold and maude..یکم قدیمیه اما فکر کنم دوسش داشته باشین :)

http://30nama9.me/movies/0067185-harold-and-maude-1971.html
سلام :)
در بعضی موارد بخشش واقعا چیزِ خوشایندی نیست ، گاهی حتی تعادلِ جامعه رو به هم میزنه...
پاسخ:
سلام :)
منم  اینطور فکر میکنم..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی