دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

جواهر مادام العمر سرنوشت..

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۱ ب.ظ
 

+ویکتوریا به نظر دختر عالی ای میاد، چرا شما نباید بخواین باهاش ازدواج کنید؟

-اوخ، بله ویکتوریا "واندربار" ـه...ببخشید فکر میکنم شما آلمانی نمیدونید.."واندربار"به معنی فوق العاده ست..

+بله،می دونم..

-شما آلمانی صحبت می کنید؟

+نه نه نه..فقط همون یه کلمه رو بلد بودم!

-آه خب..یه لغت در آلمانی وجود داره..."لبوکشاتز"...و نزدیک ترین ترجمه ـش میشه..."جواهر مادام العمر سرنوشت"...و ویکتوریا با این که "واندربار" ـه..امّا اون "لبوکشاتز" من نیست..اون "بایفشنا" ی منه..می فهمین؟

+نه!

-"بایفشنا"...تقریباً همون چیزیه که شما می خواید..امّا نه به طور کامل..ویکتوریا برای من اینه.

+از کجا می دونید که اون "لبوکشاتز" نیست؟ منظورم اینه که شاید با گذشت سال ها اون.."لبوکشاتز" تر بشه!

-اوه، نه نه نه.."لبوکشاتز" چیزی نیست که با زمان پیشرفت کنه..اون چیزیه که آناً اتّفاق میفته..

...توی وجود شما جریان داره

...مثل آب یه رودخونه ی طوفانی

...در یک زمان هم پُرتون می کنه هم خالی

...میون تنتون حسّش می کنید..توی دستاتون..توی قلبتون..توی شکمتون...روی پوستتون..

تا به حال به کسی اینجور حسی داشتید؟

+آره فکر می کنم

-اگه باید بهش فکر کنی تا بفهمی، پس حسّش نکردی...

+و شما کاملاً مطمئنید که یه روز پیداش می کنید؟

-البتّه..همه در نهایت پیداش می کنند..فقط هیچ کس نمی دونه کی و کجا..


How I Met Your Mother- ُS 8 - E 2


http://bayanbox.ir/view/4340355522625382462/how801enc-PEdownload.com-DIM-030214-2016-07-21-22-03-16.jpg


  • موافقین ۷ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۱ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۴)

  • اینجانب هشتگ
  • بین تمرین کردن های خسته کننده برای دانشگاه، تصمیم گرفتم از روی آرشیو تصادفی پستی باز کنم و بخونم! جالب بود که دقیقا پستی از سریال مورد علاقم به چشم اومد و دقیقا آخرین قسمتی که دیدم.

     

    خیلی هامون تدموزبی هایی درونمون داریم با دغدغه های متفاوت.

    امیدوارم تدموزبی درونم تصمیمات درستی بگیره...

    اون بدبخت کی هست؟! به جا نیاوردمش:)
    پاسخ:
    شخصیت اصلی همین سریاله..تقریبا در تمام داستان با هزار بدبختی در جست و جو نیمه ی گمشدشه :)
    پس شاید بهتره بگیم هر کس به نوعی تجربه ش میکنه ...
    + به زور هم نمیشه اتفاق بیفته ، ونه وقتی که دربه در دنبالشی نمیاد ...
    پاسخ:
    آره حق با شماست : )

    +من فکر میکنم باید در به در دنبالش باشی که بیاد ، شایدم نه ، مثه تد موزبیه بدبخت !
    :)
    همه یه روز پیداش می کنن ، فقط نمیدونن کی و کجا ... چون وقتی اتفاق میفته که به هیچ وجه انتظارش رو نداری ...
    پاسخ:
    من با این قسمت که میگن ، همه یه روز ( به زور ! )  پیداش میکنند موافق نیستم ..به نظرم همه تجربش نمیکنند..
    شاید به خاطر این باشه که خیلی زودتر به یه چیز معمولی راضی میشن ، یا فقط فکر میکنند انتخاب درستی کردند و با اینکه خیلی زود متوجه میشن اشتباه کردند اما به خاطر مسئولیت ها و دردسرهای اجتماعی ، بی خیالش میشن..
    برای همین فکر میکنم همه تجربش نمیکنند..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی