دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

من که در هیچ مقامی نزدم خیمه ی انس..

پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۴۲ ب.ظ


ز لوح خاطر عاطر غبار غیر بشوی

که شرط  ِ عشق بود دل یکی و یار یکی..



{ محمد سبزواری }



http://s6.picofile.com/file/8248158600/photo_2016_04_21_19_26_11.jpg


+حیف بود مردن بی عاشقی..تا نفسی داری و نفسی بکوش ..سعدی


  • موافقین ۷ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۴۲ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۴)

اتفاقا من فقط در مورد عکس ها اینطوریم و گاهی عکس نگاه کردنم خیلی طول می کشه و البته از کل به جزء میرم ، اما در مورد آدما مثلا آدمی که امروز برای اولین بار دیدم فقط کلیات به خاطرم می مونه و خیلی دیر نظرم به سمت جزییات جلب میشه ...
البته این موضوع که آقایون در تشخیص جزییات مشکل دارن برکسی پوشیده نیست ، نمونه ی بارزش وقتیه که یه آقایی در یخچال پر و شلوغ رو باز می کنه و صد بار جای جسم مورد نظرش (مثلا ظرف ماست) رو سوال میکنه و نهایتا میری میبینی جلوی چشمشه و اصلا همون لحظه هم داره بهش نگاه میکنه ولی نمی بیندش! :))
++ همین جمله ی معروف مادرها هست که میگن : چطوریه که من میبینم و پیدا میکنم و تو نه؟!
پاسخ:
من که در یخچال و کلا غذا هیچ وقت اشتباه نمیکنم ؛ حتی اگه چیزی وجود هم نداشته باشه به وجود میارمش :)
اما در بقیه موارد شده گاهی چیزی تو مشتم باشه اما داشتم دنبالش میگشتم !
ولی کلا همین تفاوتاست که همه چیز جالب میکنه :)
کفشای دختره خوش رنگه .... ؛)
منظورم اینه که شعرا عالی اند :)
پاسخ:
جالبه من هیچوقت به جزئیات عکس ها دقت نمیکنم مثلا تو این عکس کل چیزی که میبینم فوقش دوتا سایه ست
ولی در عوض فکر میکنم دخترها هم گاهی اونقدر غرق در جزئیات میشن که کل  ِ واضح به چشمشون نمیاد !
  • سعید پارسا ارسنجانی(روستا)
  • اشعار شاعران بزرگی چون مولوی و سعدی و ... را در وبلاگ بنده ملاحظه بفرمایید.
    بسیار زیبا بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی