دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

تو برای خوب بودن به خدا احتیاج داری ؟

سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۹ ب.ظ


یکی از آقای کوینر پرسید، خدایی وجود دارد یا نه؟
آقای کوینر گفت: به تو توصیه می کنم در این باب تأمل کن که آیا رفتارت با دانستن جواب این سوال تغییر خواهد کرد یا نه..
اگر تغییر نکرد این پرسش خود به خود منتفی است. اگر تغییر کرد دستِ کم می توانم کمکت کنم و به تو بگویم :

تو دیگر تصمیم خودت را گرفته ای، تو به یک خدا احتیاج داری !


+داستانک های فلسفی - برتولت برشت


  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۹ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۱)

  • امیرحا فظ
  • یکی از جنبه های خوب بودن برای من داشتن آرامشه. فکر میکنم من بیشتر از هر چیز برای داشتن آرامش به خدا احتیاج دارم.
    ممنون برای این مطالب خوب و زیبا و تامل برانگیز.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی