دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

BOSS

چهارشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۷، ۰۶:۰۲ ب.ظ



http://s8.picofile.com/file/8353404068/largeSSS.jpg


He Can make people His Bitches!


  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۷، ۰۶:۰۲ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۴)

  • دانلود فیلم و سریال
  • دانلود سریال سرقت پول La casa de papel/Money Heist با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

    سریال مانی هیست با کیفیت 480p , 720p , 1080p

    قسمت هشتم (آخر) فصل چهارم اضافه شد

    دوبله فارسی اضافه شد

    عالی

    سلام،مطالبتون برام جالبه😊میشه بگید چطوری این فیلم ها و سریال ها و البته کتابها رو انتخاب میکنید؟

    پاسخ:
    سلام...


    در مورد فیلم‌ها..یکی از کارگردان‌های برجسته رو انتخاب می‌کنم و بهترین فیلم‌هاش رو به ترتیب سال ساخت تماشا می‌کنم. دو یا سه تا کارگردان در ماه. (گاهی هم برای سرگرمی تماشا می‌کنم فیلم‌های عادی یا جدید رو)

    کتاب‌ها رو هم تا یه مدت به همین شکل می‌خوندم. یعنی بهترین آثار یک نویسنده رو می‌خوندم و می‌رفتم سراغ نویسنده‌های بعدی. در حال حاضر کتاب‌ها رو بر حسب اهمیت و علاقه شخصی طبقه بندی کردم و یه لیست هزار تایی برای خودم ساخت و خب ابتدا صدتای اول لیستم رو خواهم خوند و تا انتها....


    سریال‌ها هم به همین شکله. به پنج دسته تقسیم شون کردم. در برنامه اصلی‌م سریال های درجه یک رو می‌بینم. و گاهی برای تفریح سراغ سریال‌های درجه سه یا چهار هم می‌رم.
    اسم سریال باسه؟
    پاسخ:
    نه اسمش هست La Casa de Papel
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی