دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

سوالاتی که پیش میاد :)

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۴۳ ب.ظ


اولای ترم : چه جوری نمره کامل بگیرم ؟

بعد از میانترم : چطوری پاسش کنم ؟


آخرای ترم : به نظرت با 9.9 میندازه یا هرچی گرفتی ؟


  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۴۳ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۱۱)

عه همین فردا تولدتونه !
خیلییییی مبارک باشه :) 
امیدوارم تو 23 سالگی اتفاقای خیلی خوبی براتون بیفته و تو مسیری قرار بگیرید که مستقیم برسه به موفقیت و قرارگرفتن در جایگاهی که لایقش هستید و پر باشه از لحظات آرامش بخش و حسای خوب ...
پاسخ:
آره همین فرداست :)
ممنونم به خاطر همه ی آرزوهای قشنگتون :))
جدا از اینکه ماه تولدم باشه ، به نظر منم قشنگ ترین ماهه:)
27 ام ... تو تقویم نوشته روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی!؛)
+شما چه طور ؟؟
پاسخ:
واسه همین ارتباطاتتون قویه :)))

من 24 دی
اردی بهشت :)
پاسخ:
قشنگ ترین ماه :)
چندم اردیبهشت ؟ :)
خواهش میکنم :)
ایشالا به هدفتون برسید و تو دانشگاه های بزرگتر درس بخونید مسلما ورود به محیط های دانشگاهی بزرگتر و بهتر آدم رو وادار به تلاش بیشتر و قدم برداشتن در مسیر هدف هاش میکنه ...یه جور انگیزه س به نظرم ...
+ منم همین فکرو میکردم به خاطر اسم وبلاگتون که 73 داره  و سال تولد منم هست ؛)
خیلی ممنون برای حرفای امید بخشتون :) براتون آرزوی موفقیت میکنم ، تو هرکدوم از پلن هاتون که اانتخاب میکنید :)
پاسخ:
فکر میکنم به خاطر این باشه که شما شش ماه اولید و من دوم :)
اول اینکه چارت درسی رشته ها و سرفصل هاشون همه تو اینترنت هست ... یه سایتی هست بنام http://iranianpath.com/
که درباره ی همه ی رشته ها و زمینه های کاری شون و ظرفیت دانشگاه ها اطلاعات خیلی خوبی داره و تصمیم گیری رو آسون تر میکنه ... تازه شما که تو دانشکده فنی درس میخونید کارتون خیلی راحت تره میتونید از ارشد های گرایش های مختلف بپرسید و اطلاعات کسب کنید و ببینید بیشتر در چه زمینه هایی کار میکنن ... این گرایش مهندسی شیمی دروس امتحانیش تو کنکور شبیه مکانیک هست ولی درسایی که تو ارشد باید پاس کنیم کاملا فرق میکنه بیشتر نزدیک به همین صتایع غذایی یا مهندسی بیوشیمیه ... 
اون پلن اولتون که خیلی خوبه اگه بشه ... ولی باید به دانشگاه های بهتر فکر کنید برای قبول شدن که مدرکشون معتبر تره و خارج از کشور هم مورد قبوله ... رشته ی MBA هم برای کسی که قصد کارکردن داره خیلی انتخاب خوبیه گرچه من از دروس مدیریت خوشم نمیاد... + راه های پیش روی آدم خیلی زیادن و تصمیم گیری واقعا سخته ، منم به این تصمیمم مطمئن نیستم و فکر کنم همین عاملیه که باعث شده خیلی جدی نرفتم سراغ درس خوندن برای کنکور ... میترسم ارشد خوندن هم فقط دو سال وقت تلف کردن باشه ... 
++ من ورودی 91 ام و الان ترم 9 !! واسه همین اگه بشه و تو خوابگاه وقت بکنم واسه کنکور بخونم خیلی خوبه چون الانشم از حالت عادی عقب ترم !! 
پاسخ:
چقدر سایت خوبیه..دستتون درد نکنه :)
در مورد دانشگاه من هم مثل شما فکر میکردم و تا حدود زیادی هم درسته ولی یک نکته مهم تر وجود داره و اون استادیه که قراره باهاش کار کنی و اینکه چقدر حرفش در بیرون از کشور خریدار داره..تو همین دانشگاه ما دو سه تا از همین استادا تو رشتمون وجود داره که توصیشون حداکثر چیزیه که میتونی از یه استاد داشته باشی ( و دیگه بقیش هرجا هم باشی بستگی به خودت داره )
هرچند من واقعا دوست دارم وارد یه محیط بزرگتر مثل تهران و دانشگاهاش بشم...

+نمیدونم چرا همش فکر میکردم هم ورودی هستیم ! درس نخوندن و خوب درس نخوندن یه مشکلیه که الان تقریبا همه باهاش مواجهن حالا به دلایل مختلف..پس خیلی نگران نباشید که از رقیب هاتون عقب باشید..انرژیتونم با به نتیجه فکر کردن هدر ندید..بیشتر از چهارماه وقت دارید و اگه از همین الان هم شروع کنید به راحتی میتونید تو رشته و دانشگاهی که میخواید قبول شید...امیدوارم موفق باشید :)
 مهم تر از همه اینه که به چه رشته ای علاقه مندید و تو کدوم رشته به نظرتون جای کارِ بیشتری ( حالا چه از نظر تحقیقاتی و چه از نظر اشتغال ) وجود داره ... من با یکی از استادام مشورت کردم و چیزی که بهم گفت این بود که بهتره رشته ای رو انتخاب کنید که ظرفیت پذیرشش تو دانشگاه ها کمتره و در نتیجه متخصص های کمتری در اون زمینه تربیت میشن و در ادامه شما شانس بیشتری برای گیرآوردن کار خواهید داشت ... حالا ممکنه قبول شدن تو همچین رشته ای سخت باشه ولی ارزش تلاش کردن رو داره...
البته من خودم خیلی درباره ی آینده ی این رشته که انتخاب کردم مطمئن نیستم و آشنا و پارتی هم ندارم که خیالم راحت باشه میتونم برم جایی کار کنم ؛) ولی اگر بنا به تحقیق کردن و پروپوزال ارائه دادن باشه ، این رشته ای هست که دوست داشته باشم روش کار کنم ...
+ یه نکته مهمِ دیگه هم که تو تصمیم گیریم تاثیر داشت اینه که تو کنکور گرایشی که من انتخاب کردم  ریاضیات مهندسی  نمیاد ؛)
++ البته در عوض درسای سخت دیگه ای مثل انتقال حرارت ، جرم ، ترمو ، سیالات ... هست که باید بخونمشون و واقعا باید روشون وقت گذاشت ...
++ و متاسفانه تا حالا حتی 10 درصد منابع رو هم نخوندم و این واقعا نا امیدکننده س :(((
پاسخ:
آخه ما که هیچ شناختی نداریم چطوری میتونیم علاقه مند بشیم ؟؟ منظورم اینه که تا داخلش نباشی واقعا نمیتونی بفهمی..
الان شما چرا به جای مکانیک سیالات قصد دارید مهندسی شیمی بخونید ؟ چقدر تفاوت دارن ؟ سر فصلاشون که نزدیک به نظر میرسه..

من پلن اولم اینه رشته ای بخونم که بتونم اپلای کنم..بیشتر اینکه تواناییشو داشته باشم برام مهمه نه علاقه..
پلن دومم اینه که برم گرایش تاسیسات و بعد حق امضا بگیرم..یا سیالات...
پلن سومم اینه رشتمو کلا تغییر بدم..برم سمت MBA یا رشته های دیگه..
پلن چهارم اینه که دیگه ارشد نخونم برم سربازی..بعد بگردم دنبال کار..هرکاری..چه مربوط به رشتم..چه غیر اون...

++مگه ده ترمه نمیشید ؟ چرا میخواید امسال کنکور بدید پس ؟
فکر میکردم تا 12 ترم میشه درس خوندن و طولش داد و بعد از اون به سربازی رفتن گیر میدن اینطوری نیست؟؟
+ پس دیگه بی خیالِ ارشد خوندن ؟؟
پاسخ:
فکر کنم بشه ولی دردسراش زیاده..باید آشنا اینا هم داشته باشی..
+نمیدونم واقعا..باید برم با یکی مشورت کنم..ببینم اصلا ادامه بدم یا رشتمو عوض کنم ..یا چی..شما چطور به این نتیجه رسیدید برید مهندسی شیمی ؟

با هر چی گرفتی :)))
خدا به خیر کنه امنحانای این ترم و 12 ترمه نشیم حداقل !!؛)
پاسخ:
12 کجا بود من که باید برم سربازی :))))
  • سوگنـ ـد
  • دو تا سوال هست که همیشه برای من پیش میاد
    چند روز قبل از امتحانام: چرا نخوندم؟
    شب امتحان: چرا نمیخونم؟ 
  • جیرجیرک .
  • میفهمم میفهمم :))))
    پاسخ:
    دخترا کجا این چیزا رو میفهمن ؟؟ خرخونا..
    دقیقا ! 
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی