دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

تایید

سه شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۴۲ ب.ظ


گاهی خوشحال می‌شم که اثر محبوبم جایزه نمی‌گیره، محبوب نمی‌شه و از یادها میره!


  • موافقین ۷ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۴۲ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۷)

واسه منم چگونگی رسیدن از «این اونقدر خوبه که همه باید ببین/بخونن/بشنون» به «این اونقدر خوبه که فقط واسه خودمه، دوست ندارم به کسی نشونش بدم» جالبه. (متوجه بد بودن جمله بندیم هستم :دی)
ینی قطعا هم زمان هم می‌تونن باشن، در مورد مسائل مختلف، ولی اینکه کلا بعد از یه مدتی نمی‌خوام محبوبم محبوب همه بشه، غالب می‌شه توی رفتار آدما و این واسم جالبه که چی شد که اینطوری شد. شاید چون دوست داریم بعضی چیزا واسه ما اونی باشن که برا بقیه نیستن، حتی بعضی وبلاگ‌ها، یا بعضی آدم‌ها؛ ولی چرا قبلا به این نقطه نرسیده بودیم؟
پاسخ:
انحصارطلبی‌.‌..شاید چون یه جایی می‌فهمی که اشتراک‌گذاری چیزهایی که دوست داری اشتباهه...در بهترین حالت هم دیگران اون رو شبیه تو حس نمی‌کنند.. و با بازخورد اشتباه‌شون احساس ناخوشایندی بهت می‌دن...البته این خیلی برای من رخ نداده....من به خاطر انزوا طلبی‌م از هرچیزی در تنهایی‌م بیشتر لذت می‌برم..

+احتمالا دیرتر چون بعد از مدتی دست‌مالی شدن و حساسیت زدایی رو می‌بینیم و متوجه می‌شیم...و از اون بعد دلمون نمی‌خواد که این اتفاق برای دوست داشتنی هامون بیفته...

سلام،

حالا اون چهارمی که مد نظر بود چی بود؟!

پاسخ:
منظورم آثاری بود که دیگران خلق می‌کنند.‌.نه خودم یا شخص خاصی...

سلام،

خوبین؟

به محض خوندن اصلا به ذهنم نرسید که "اثر محبوبم" یعنی اثر عشقم، اثر یارم! من فکر کردم اثر محبوبم یعنی اثر دوست داشتنی خودم.

پاسخ:
سلام. خوبم. شما خوبین؟

جالبه بدونین هیچ کدوم از دوتا چیزی که به ذهنتون رسیده مدنظر من نبوده ولی میشه هرسه تاش رو برداشت کرد :)
  • قیمت طلای 18 عیار
  • عالی بود
    ((:من وقتی به چیزی علاقمند میشم حس میکنم کل دنیا باید اونوببینن خوششون بیاد تا عمرشون تباه نشه الکی و وقتی کتاب محبوب یافیلمی که دوست دارم میپرسم یه عده ندیدن تموم تلاشمومیکنم متقاعدشون کنم ببینن
    پاسخ:
    آره خب گاهی هم آدم از این مسیر میره :)
    چرا؟؟
    انحصار طلبی حتی درباره ی آثار هنریِ محبوب؟ :)



    + وقتی میبینم اثر محبوبم محبوبِ همگانه سعی می کنم محبوبی دیگر بیابم! :D
    پاسخ:
    مخصوصا درباره ی آثار هنریِ محبوب. :))

    +مولآنا آریانا :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی