دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

معلق

پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷ ب.ظ



آدم‌هایی که بی‌خداحافظی رها می‌کنیم، روابط انسانی که پایانشان نقطه نمی‌گذاریم و دوستی‌های گرمی که بی‌هوا معلق می‌گذاریم مثل تفنگ چخوف بر دیوار زندگی ما آویزان می‌مانند، آماده شلیک، و وبال و سنگین.


+نفیسه مرشدزاده

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۴)

گاهی آدمها همراهی نمیکنن نقطه ای گذاشته بشه.
و از اون بدتر بی وقت میرن؛ سعی میکنن وقتی برن که مهلک ترین ضربه رو بزنن.
آخرش سعی میکنن به شکل ظالمانه ای( نه از روی محبت فقط برای ساختن خاطره شکنجه کننده) خوب تر و عاشق تر از همیشه باشن.
خوب که فکر میکنم خودمم اینجوری بودم قطعا در لحظاتی که انقدر خوب میتونم وصفشون کنم.
ما آدمها حتی وقتی بدی و ظلم میکنیم غریب و قابل ترحمیم.

پاسخ:
در یک‌کلام بی چاره ایم....

سلااااااااام

چرا من دوست داشتم فکر کنم معلق برا منه؟!!

خوبی مهدی خان؟

وقتی نیستی دلم میگیره. شما همیشه باش.

در کار گلاب و گل حکم ازلی این بود/ کین شاهد بازاری وان پرده نشین باشد...

پاسخ:
سلام :)
به قول نیچه کتاب (پیامی؟) برای همه کس و هیچ کس...
نمیدونم کی دستم خورد و رفت روی حالت پین :)

بد نیستم شکر...
شما لطف دارید..من که هستم همیشه...

چه بیت زیبایی.

سلام

الان یه بیت خوب خوندم.

چو گفتمش که دلم را نگاه دار چه گفت؟!/ ز دست بنده چه خیزد؟ خدا نگه دارت...

ببینین در "خدا نگه دارد" چه ایهام لطیفی هست.

لذت بردین؟

پاسخ:
سلام

این بیتو قبلاً خونده بودم...چیزی که در موردش عجیبه اینه که همیشه همینقدر تازه و شیرینه...با همین ایهام ظریفی که بهش اشاره کردید...
  • ابوالفضل ;)
  • بستگی به زندگیت داره که فیلمنامه درست درمونی داشته باشه یا نه ...
    پاسخ:
    سناریو زندگی هر آدمی بیشتر از یک نویسنده داره....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی