دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

نخواستم که باور کنم..

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹ ب.ظ


فکر میکنم بخش بزرگی از مشکلات آدم ها در زندگی، در همین چند کلمه ی ساده ی فرانک آندروود در آن موقعیت سخت رویارویی با خیانت کلیر خلاصه میشود: " میدانستم، اما نمیخواستم باور کنم"...


http://s9.picofile.com/file/8300944742/House_of_Cards_S04E03_1080p_WEBRip_X264_DEFLATE_www_RapidMovieZ_com_066655_2017_07_18_23_42_56_Large_.JPG

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۴)

  • دانلود فیلم و سریال
  • دانلود سریال خانه پوشالی House of Cards با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

    دانلود سریال هوس آف کارد کیفیت 720p BluRay نسخه کامل

    قسمت هشتم (آخر) فصل ششم اضافه شد

    دوبله فارسی اضافه شد

  • هلیکس بانو
  • چقد خوب با دیالوگا ارتباط برقرار میکنی...
    پاسخ:
    :)
  • علی شبانه
  • هممم....
  • پـــــر ی
  • دقیقا همینه
    من تجربه اش کردم 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی