دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

same solution

پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۵۱ ق.ظ


وقتی حالم بد بود چه کار می کردم؟ برای یک آدم درونگرا تنهایی همیشه بهترین گزینه است.

برای مدت طولانی هر هفته حداقل ۴ فیلم از ۲۵۰فیلم برتر سایت imdb را می دیدم، و هر هفته 2کتاب از بهترین کتاب های جهان را می خواندم. و البته فرندز هم نقش کمی نداشت و خواب.
حالا می دانید چقدر سربلندانه، از یکی از وحشتناک ترین دوره های زندگی ام بیرون امدم، طوری که تمام سوادم را مدیون دوره ای هستم که می شد فقط به غر زدن گذراندش..


+نیلوفر فرجیان

  • موافقین ۸ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۵۱ ق.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۱۱)

با خوابش موافقم بدون مخلفات  :)
پاسخ:
اینقدر خودتونو خسته نکنید خلاصه :)
منظورم ادمایین که با کتابایی که هیچ وقت نخوندن عکس میگیرن و میذارن اینستا یا اسم چارتا کتابو حفظ میکنن و مدام میگن تا ثابت کنن خیلی فرهیخته و ادم حسابین. در صورتی که کتاب خوندن، واقعیش هم لزوما معنی ادم حسابی بودن نمیده چه برسه به ادای کتاب خوندن!
من یا این آدمایی  افتادم که میفتن زندان بعد کل وقتشونو میذارن کتاب میخونن (رستگاری در شاوشنگ) مثال خوبیه به نظرم ...
پاسخ:
چه تعبیر خوبی..دقیقاً
احساس تنهایی هم میتونه یک جور زندان باشه..
دقیییقا همینجوره. البته بعد احساس میکنم دیگه چشمام یارای دیدن نداره از خستگی... ولی ذهنم انگار داره هی رها تر و آزادتر میشه و کلی حس بهتری دارم...
اما باهاتون موافقم در اون مورد که اگر کسی پیدا بشه شبیه خودمون ، از بالاترین لذت هاست ، اینکه حتی دوتایی باهم فیلم ببینید و کتاب بخونید لذتش رو چندین برابر میکنه.
اما این افراد ، انگار خیلی کمند ، انگار قرار نیست توی زندگیت پیداشون کنی ، نمیدونم شاید هم من خوب چشمامو باز نمیکنم و اونقدر توی خودمم که نمیبینمشون

+ سریال فرندز رو چقدر امتیاز میدید؟ چند وقته سریال ندیدم گفتم شاید شروع کنم.
پاسخ:
دلیل پیدا نکردن اون آدم منفعل بودنه فقط..من خودم زورم میاد برم سمت کسی باهاش ارتباط برقرار کنم پس نصیحت نمیکنم ولی بدونید فقط به خاطر منفعل بودن و خوب نگاه نکردنه چون هستن..

+من 9.3 از ده میدم بهش . بهترین سیت کامی که تا اینجا دیدم..البته فقط بیگ بنگ و هو آی مت یور مادر رو دیدم :)
اصلا یه لذت شگرفی داره فرندز که یکتاست به نظرم..حتما ببینید
- به نظرم برای یک آدم درونگرا تنهایی "همیشه" بهترین گزینه نیست.
- واقعا باید یه معیاری برای حال بد تعریف بشه چون برداشت من از این متن اینه که نویسنده خیلی هم حالش بد نبوده.
- اگر حال بد اصطلاحی و پول شما، با اتمام فرندز تموم نشد، من ساینفیلد رو به شما پیشنهاد می‌کنم.
پاسخ:
- خودم کم پیش میاد مطلق حرف بزنم..
-نمیدونم چرا اینقد پیچیده اش میکنید..
-ممنون بابت پیشنهادتون این تابستون احتمالا South Park رو ببینم این که گفتید رو میذارم گزینه آلترناتیو..
ولی لذت کشف آدما یه لذت دیگست:)
پاسخ:
هر راهی لذت های مخصوص خودشو داره :)
در مورد من صدق نمیکنه
پاسخ:
شاید درونگرا نباشی
درهرحال همه که شبیه هم نیستن و یه  راه حل هم که تو همه برهه ها برای همه جواب نمیده
درست میگی احتمالا. ولی راستش من هیچ وقت اون حس موازی رو تجربه نکردم. چون ادمایی که باهاشون برخورد داشتم از کتابخون بودن و ... فقط ژستشو داشتن :-)))) و اینکه اتفاقا مسئله سر همین معمولی بودنه. مسئله اینه که خیلیا از معمولی هم معمولی ترن ولی با ژست و ادا اصرار دارن که بگن خیلی خاصن :-)
پاسخ:
سعی کن تجربه کنی..واقعا یه لذت جداگونه ای داره..کاری که الان میکنی تا یه مدتی ارضات میکنه..البته شاید تو یه جور دیگه باشی..همه که عین هم نیستن..
ولی برای من لذت هم تجربه شدن و یه رابطه خوب با یه آدم معمولی با درک مشترک خیلی خوشایند بود
ببین مثلا یه مدار الکتریکی میمونه که همینطوری هم کار میکنه ولی وقتی یه اجزاییش رو موازی با هم ببندی نتایج بهتری میگیری..همون لذت همزمان بردن از مسیرهای مختلفه..شاید یکی رو پنج ستاره پر کرده باشی ولی انواع دیگه هم داره..که البته باز بستگی داره چقدر رسیدن بهشون دردسر داره و می ارزه اصلا یا نه..

خیلی متوجه اینکه میگی ژست کتابخوانی نمیشم..یعنی مثالشو ندیدم..دیدم آدمایی که بد کتاب میخونن ولی اون چیزی که میگی نه..
  • ف.ع ‏ ‏‏ ‏
  • دقیقا من این راه حلو امتحان کردم و خیلی جواب میده :)
    پاسخ:
    :)
    دقیقا. منم یه روزی از سر تنهایی و دلگرفتگی به خودکشی با کتاب رو آوردم :-))))) ولی انقدری کتاب خوندن خوب بود که هیچی و هیشکی نتونست جاشو توی زندگیم بگیره ^-^ اصن مگه میشه کتاب و فیلم باشه و ادم احساس تنهایی کنه؟!
    پاسخ:
    من یه حس خوب موازی باهاش هم کشف کردم و لذت بردن از همه ی انها کنار یه آدم معمولی شبیه خودته.. کشف اینجور آدما به اندازه کشف کتابا و فیلمای خیلی خوب میچسبه :)
  • زهرا یگانه
  • منم می خــوام. :((
    این نظم و عملگرایی رو بتونم جا بدم در برنامه ی روزانه حلّه. [دست ها را به دعا برداشته! :|]
    پاسخ:
    جاش کن :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی