دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

Like This

دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۳۲ ق.ظ


من دقیقاً همون " خب که چی ، که چی بشه ، به کجا میرسه ؟ ، به چه دردی میخوره ؟ خب حالا.. " هستم :)


http://bayanbox.ir/view/4064025170591141216/photo-2017-01-26-00-09-30.jpg


  • موافقین ۸ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۳۲ ق.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۵)

نه راستش راضی نبودم ... پاسخنامه م بعضی جاهاش انقدر خالی بود که چند تا سوال حدسی جواب دادم ... امیدوارم درصدام منفی نشده باشه ...
ولی همین که خلاص شدم خوبه ... فعلا خلاصم تا وقتی که نتایج بیاد ؛)
پاسخ:
ای بابا..امیدوارم بقیه وضعیت بدتری داشته باشند :)
آره دیگه فکرشو نکنید..چیزایی که میتونید تغییر بدید رو تغییر بدید..
خیلی ممنون منم دقیقا همین آرزوی مداوم رو برای شما دارم ... این کاریه که دوستان واقعی انجام میدن:)
پاسخ:
آره همینطوره..ممنونم واسه این آرزوی خوب :)
حالا خوب بود ؟ راضی بودید ؟ خلاص شدید ها :)

:)))
کارش درسته جویی
پاسخ:
تو حوزه کاری خودش فوق العاده ست :)
سلام :)
هم اکنون بنده یک کنکوریِ با ذهن تهی از آنچه قرار است بپرسند می باشم که امیدوار است به پنج شنبه ی این هفته اش گند زده نشود!
+آرزوی موفقیت کنید برام لطفا:)
پاسخ:
سلام :)
امیدوارم خوب پیش رفته باشه
دیر شده ولی من به صورت مداوم و برای همیشه براتون آرزوی موفقیت میکنم :)
واییی :))))
این کدوم قسمتشه؟
پاسخ:
 خاطرم نیست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی