دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

ShitIraniansSay

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۱۹ ق.ظ


 #ShitIraniansSay یکی از مفیدترین هشتگ هایی که تا به حال در توئیتر زده شده.

چیزهایی که زیاد شنیدند و چرند می‌‌دونند توییت کردند، که شامل خرافات، آداب و رسوم بی فایده، اعتقادات بی پایه و اساس و جملات و عبارت های بی معنیه. قسمت اول توئیت های دیگرانه و قسمت دوم مزخرفاتیه که من زیاد شنیدم.

  1. من کتاب نمی‌خونم تا تفکراتم مستقل از سایرین باشه.
  2. ارمنی ها هم ابوالفضل رو قبول دارن.
  3. بچه روزیش رو با خودش میاره.
  4. حالا اگه خواهر خودت هم بود همین نظر رو داشتی؟
  5. "[بعد از دیدن یک معلول] آدم باید همیشه خدا رو شکر کنه که سالمه."
  6. خدابیامرز روزای آخر انگار خودشم میدونست رفتنیه
  7. تیزهوشان امتحان دادم قبولم شدما ولی نرفتم 
  8. اصلا اسلام این نیست که اینا دارن میگن 
  9. اشتباه شاه این بود که کم کشت
  10. امام خودش خوب بود، دوروبریاش خوب نبودن. 
  11. تو مث داداشمی
  12. عوضش امنیت داریم
  13. ما جرئت نمیکردیم جلو بزرگتر پامون رو دراز کنیم
  14. من واسه کنکور اصلا نخوندم وگرنه...
  15. «خیلی‌ها پول دارن ولی خوشبخت نیستن.» 
  16. باهوش ترین مردم دنیا ایرانیا هستن
  17. عقد دخترعمو و پسرعمو رو توو آسمونا بستن
  18. "گرون خریدی"
  19. دو بار بشوری سایزش درست می‌شه/ اینا جا باز می‌کنه
  20. بچه نمی خواییین؟ وا مگه مییششششه؟!
  21. فامیل گوشت آدمو می خوره استخونو دور نمی ریزه
  22. جلو خودشم میگما، غیبت نیست.
  23. سال ما کنکور از همه سالا سخت تر بود
  24. یبار قلعه ی حیوانات بخونی میفهمی جریان چیه.
  25. مرد که گریه نمیکنه
  26. هنر نزد ایرانیان است و بس
  27. به نظرم سربازی برای پسرای این دوره زمونه لازمه
  28. خیلی ها حسرت وضعیت الان تورو میخورن
  29. باور کن دفعه اولمه.
  30. خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو
  31. تنها بدی من اینه که خیلی مهربونم
  32. بچه‌دار بشن زندگیشون درست میشه
  33. من نژادپرست نیستم ولی از این عربای ملخ‌خور متنفرم عربای ایران نه ها اون یکی عربا
  34. دختر باید قبل غروب افتاب خونه باشه
  35. اگه ناراحتی پاشو برگرد ایران
  36. تمام خاصیتش تو پوستشه
  37. کجا می‌خوای بری؟ هیچ‌جا مثل ایران نمی‌تونی پول در بیاری
  38. من خودم مخالف خشونتم اما این یکی یک بار اعدام هم کمشه
  39. مهریه رو کی داده کی گرفته!
  40. زن لطیفه ظریفه درست نیست کار کنه باید بشینه تو خونه مثل ملکه ها زندگی کنه.
  41. هرچی زن زشت ترشیده است می‌ره فمینیست میشه.
  42. دخترها وقتی می‌گن «نه»، منظورشون «آره» است! فقط دارن ناز می‌کنند.
  43. دعوای زن و شوهر نمک زندگیه.
  44. رشته انسانی مال خنگ‌ها است.
  45. الان که حجاب اجباریه دخترها اینجوری میان تو خیابون وای به حال اینکه آزاد بشه!
  46. دوستم از خارج اومده تو خیابون‌های تهران میگه تو آمریکا فقط روسپی‌ها اینجوری لباس می‌پوشند!
  47. افسردگی و این برنامه‌ها همش تلقینه پاشو خودت رو جمع و جور کن!
  48. مگه دختری که موهات رو بلند کردی؟ مگه پسری که موهات رو کوتاه کردی؟
  49. زن بگیره آدم میشه!
  50. قضا و بلا بود.
  51. دختره خودش یه چیزیش بوده وگرنه چرا مزاحم ما نمیشن؟ 
  52. برو خونه شوهر هر غلطی خواستی بکن!
  53. حسادتش از رو علاقه است، اگه دوستت نداشت که کنترلت نمی‌کرد!
  54. من مردها رو می‌شناسم، همجنس‌های خودم رو می‌شناسم.
  55. این محبتی که به گربه می‌دید رو بهتر نیست صرف یک بچه کنید؟
  56. دیگی که واسه من نجوشه می‌خوام سر سگ توش بجوشه!
  57. شما که صفحه‌ات پابلیکه، باید ظرفیتِ فحش هم داشته باشی!
  58.  تو برو دانشگاه فلان رشته رو بخون، چیزی که علاقه داری هم کنارش ادامه میدی بعدا.
  59. "یه سال [کنکور] درس بخون، یه عمر راحتی."
  60. مملکت قانون داره.
  61. موسیقی خوب و بد نداریم، موسیقی سلیقه‌ایه.
  62. اینها رو اگه توی سوریه نکشیم‌، باید توی کریمخان، سر سپهبد قرنی نرسیده به حافظ بکشیم‌.
  63. من کار فرهنگی می‌کنم، سیاسی نیستم.
  64. من مذهبی نیستم، اما...
  65. دانشگاه ما اسمش آزاده از شریف بیشتر سخت میگیرن نمره هم نمیدن
  66. تفریحی میکشم
  1. غیرتت اجازه میده ؟
  2. اتفاقاً دیشب خوابشو دیدم.
  3. این نیز بگذرد
  4. واسه خیلی ها بدترش پیش اومده.
  5. این پوست تخمه ها رو اگه اینجا بریزیم عیبی نداره جذب خاک میشن
  6. رفع بلا باید یه گوسفند قربونی کنیم
  7. یه برنامه بذار همدیگرو ببینیم
  8. تبرکه
  9. چشمش زدن.
  10. بزنم به تخته
  11. رسیدم خونه باید اسپند دود کنم
  12. اسلام خودش دموکراتیک هست
  13. عذابش بده اگه موند یعنی دوستت داره
  14. قسمت بوده
  15. فلان جایی ها همشون همینن
  16. حجاب محدودیت نیست
  17. خواستن توانستن است
  18. برام دعا کن
  19. { با خنده } شیرینی شو کی میدی ؟
  20. اینجا که پلیس نیست
  21. تو مو بینی من پیچش مو.
  22. فقط اولش سخته
  23. لیاقتتو نداشت
  24. سلام میرسونه
  25. صدنفر این نذرو کردن جواب گرفتن
  26. اشتباه شد
  27. اگه بخوای میتونی..
  28. تفکر مثبت، موفقیت، راز، قانون جذب، کارما
  29. همیشه باهات میمونم.
  30. هیچوقت نباید از روی ظاهر قضاوت کرد.
  31. متولد فلان ماه فلان..
  32. چشم ها را باید شست
  33. شانسی بود
  34. خودم نخواستم
  35. قابل شما رو نداره
  36. بعد از هر سختی گشایشی هست..


  • موافقین ۵ مخالفین ۱
  • دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۱۹ ق.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۸)

آخ اخ اون لا مصبی که میگه اینو بخون چیزی که دوست داری در کنارش...اون مسخره ای که میگه اینا تلقینه.... اون بیشوری که میگه من کنکور نخوندم وگرنه...اون عوصی که میگه زجرش بده اگه موند دوست داره....اون عوضی تری که میگه همیشه باهاتم........


اخ که واقعا مرسی بابت لیست این چرندیات مسخره
پاسخ:
دلتون پر بودا :)

خواهش میکنم
در باب ۳۳: ینی می‌خوای بگی شانسی نبود؟؟؟

در کل باهاش موافقما ولی یه چند مورد این اخرا به نظرم مزخرف نبود
آخ آخ چه لیست خوبی واقعا
  • نیلوفر ایراندوست
  • یه چیزی بگم؟احتمالا در مورد خیلیاش حق با شماست.
    ولی انصافا حال خودتون موقغ نوشتنش گرفته نشد؟حال من که موقع خوندنش گرفته شد.
    میدونید منظورم چیه؟دارم میگم چرا باید روی مزخرفات دیگران وقت بذاریم؟
    پاسخ:
    نه..اتفاقاً به نظرم اشاره کردن بهشون بامزه هم هست
    بعضی از اطرافیانم از این عبارت ها استفاده میکنند خوشحال میشم بدونند از نظر من این ها مزخرفه و  به این شکل دیگه اطراف خودم نشنوم..
    خیلی خوب بود! و خیلی آشنا همه‌ی جمله‌ها!
    وای که چقدر حال کردم با این
    هشتگ رو دنبال کردم ..
    چیز های جالبی بود ..
    واقعا خیلی به هشتگ می خوره و خوبی اش اینه که همش فارسی عه و جز خودمون کسی نمی تونه بخونه که بگیم آبرومون تو دنیا رفت ...
    هشتگ مناسبی بود ..
    ولی آیا عوض میشه و این حرفا حذف میشه؟
    پاسخ:

    این که انتظار داشته باشیم "حذف " بشن انتظار بزرگیه..
    من فکر میکنم اون هایی که فکر میکنند که اینا چرندن خب ازشون استفاده نمیکنند..و اونایی که اینطور فکر نمیکنند با خوندن این چیزها نظرشون عوض نمیشه
    شاید فقط یه تلنگر باشه برای اونایی که بین این دو گروه و در لایه ی مرزی قرار دارن..فرصت فکر کردن برای یک گروه کوچک..

    +وقتی اصلاً آبرویی نداری چرا باید تو فکر این باشی که آبروت بره ؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی