دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

اما من چی

جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱ ب.ظ

واقعا خوش به حال اوناییکه از همون سن کم شور و شوق زندگیشونو پیدا کردن.حالا با یه قلم سحرانگیز یا یه صدای خوب یا دستای چیره تو نواختن یه ساز..


http://bayanbox.ir/view/3171784567513157049/DSC-0115.jpg

+نگاه داره چه حالی میکنه...داشتم کلیپ دوتا خواهر نوازنده رو میدیدم و با یادآوری کلیپ های یانی به خواهرم میگفتم آهنگسازا و نوازنده ها چه حال خوبی دارن..گفت بیشتر هنرمندا همینن..تو ندیدی فقط .

{
Yanni - Truth Of Touch}

  • موافقین ۴ مخالفین ۱
  • جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۵)

  • ازدواج و رابطه عاطفی موفق
  • با حرف دوستان موافقم اما این دلیل نمیشه که باقی عمر رو هم از دست بدیم.
  • sierraingersol.jimdo.com
  • Thanks for finally writing about > اما من چی ::
    دچــآر باید بود..
    سلام :) آخ گفتی ....
    مهم تر از اون مایه ی غبطه خوردن من اونایی هستن که تو سن کم راه زندگیشونو پیدا میکنن ... عاشق یه کاری  ، حرفه ای یا هنری هستن و میدونن که قراره باقی زندگیشونو وقف انجام دادنش بکنن ... از سن کم خودشون رو تو اون مسیر قرار میدن ، دوران مهارت و هنرآموزیشون حداکثر تا 20 سالگی طول میکشه و وقتی به دهه ی 30 زندگیشون که میرسن دیگه به یه حرفه ای تو رشته ی خودشون تبدیل شدن و به زودی به موقعیت تثبیت شده ای تو زندگیشون رسیدن و مهم تر از همه این شانس رو داشتن که با انجام کاری که دوست داشتن از تمام لحظات زندگیشون لذت ببرن ... حالا ماها تا سی سالگی همش دور خودمون میچرخیم و به خودمون میایم میبینیم هیچ مهارت یا هنر به درد بخوری رو تا جایی نرسوندیم .... دقیقا هر روز دارم بهش فکر میکنم ...
    + راستی درباره ی نقد فیلم من برنامه ی "فرش قرمز " بی بی سی" رو میبینم جالبه به نظرم ...
    پاسخ:
    سلام
    شما خیلی بهتر از من گفتی..کامل و دقیق..پیدا کردن مقصرینش هم هیچ کمکی حداقل به ما نمیکنه..

    +ممنون که گفتی..حتما میبینم..

    سلام

    براتون یه کم درد آرزو میکنم...

    پاسخ:
    خوبه
  • نیلوفر ایراندوست
  • اما من چی نداره،شما که این همه برنامه مند و کتاب خون و فیلم بین هستید،یه برنامه هم برای شروع کردن اون کاری که شادی میده بهتون بذارید.جسارتا البته.
    پاسخ:
    هیچ کار خاصی بهم شادی نمیده...استعداد منحصر به فردی هم ندارم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی