دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

معذرت نمیخوام

سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۰۶ ب.ظ


عذرخواهی کردن و ضرورت معذرت خواهی برای ادامه یک رابطه ، وقتی خودت قبول نداری که اشتباه کردی ، نه نشونه ی مهربونی و بزرگیه ، نه مهم بودن آدم رو به روت برای تو..فقط بیانگر یه شخصیت ضعیفه و حضور در یک رابطه کاملا اشتباه..


  • موافقین ۴ مخالفین ۱
  • سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۰۶ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۲)

  • نیلوفر ایراندوست
  • موافقم.و وقتی فکر میکنی طرف اشتباه کرده و خودش موافق نیست هم همین جوریه.من بیشتر درگیر دومی بودم.از این آدمایی که هی کنار میان.این جوری به خودم می قبولوندم که من باید اون جوری که هستن بپذیرمشون اما ته وجودمو نمیتونستم قانع کنم.ولی بعد یاد گرفتم که هیچ چیز به زور نمیشه.خود آدم خیلی وقتا مهم تر از ادامه ی رابطس.
    پاسخ:
    خود آدم خیلی وقتا مهم تر از ادامه ی یه رابطه ست..
  • فاطمه سروری
  • این جزو همون پست های بحث بر انگیزه که باعث میشه من با خودم دعوام بشه :)
    صراحت بیانتون قابل تقدیره اما در روابط اینکه شدنیه یا نه....
    پاسخ:
    چرا شدنی نباشه ؟ اگر عزت نفس وجود داشته و نترسیدن از امکان تنهایی کاملا ممکنه..
    ما تعامل و سازش رو با پا پس کشیدن اشتباه میگیریم..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی