دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

یکی نوشته بود دفتر خاطرات خودم :)

جمعه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۳۳ ب.ظ


http://bayanbox.ir/view/7570535271430479197/20170214-153642-Large.jpg


+یه تخته بزرگ و یه سوال بزرگتر..بهترین کتابی که خوندین چی بوده ؟


  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۳۳ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۸)


آره خیلی داستان ساده و روانی بود. قصه شو گفت و تموم شد . منم فیلم سینماییشو دیدم . یادمه همینطوری نشسته بودم پای تی وی بعد هی این فیلمه میرفت جلو من میگفتم این چقد جریاناتش آشناست بعد دیدم عههه این که همونه

من فقط قصه دوست دارم . افاضات دوست ندارم . مثلا عقاید یک دلقک رو دوست نداشتم . دلم میخواد نویسنده بشینه مث بچه آدم قصه شو بگه .

پاسخ:
منم فیلمشو دیدم..فیلمشم ساده و دوست داشتنیه..
به نظرم کتاب خیلی روون نبود یعنی نثر قوی نداشت شاید به خاطر ترجمه بد بوده باشه ولی یادمه تهش خیلی احساساتی شده بودم :)
دنیای سوفی

-فک کنم اون «هنوز در سفرم» منظورشون اسم کتاب بوده ؛)
پاسخ:
آره آره انگار یه مجموعه شعر و یادداشت از سهرابه..عجب سوتی دادم :)))
جاودانگی- میلان کوندرا
پاسخ:
کتاب خیلی خوبیه :)
سال بلوا
پاسخ:
بسی تلخ
  • خورشید خورشیدی
  • من اگه بودم مینوشتم "فایت کلاب". یه دوستی هم اون بالا اعلام کرده داره مزدوج میشه ولی حیف شد که آدرس نداده بریم شیرینی بخوریم :) جا داره از اون دوستی هم که نوشته مکانیک سیالات شیمز قدردانی بشه:)))
    پاسخ:
    بعد دیدن فیلمش اینقدر دنبالش بودم ولی نیافتم..اینقدر خوبه ؟

    +یکی هم کنار اون به انگلیسی به توصیف سلیقه هموطنان عزیز پرداخته :)
    مکانیک سیالات فقط مانسون :)
    خیلی سوال سختیه.من هیچ وقت نتونستم جوابشو بدم.
    پاسخ:
    اصلا قرار نیست بهش فکر کرد و سبک سنگین و اینا کرد اولین چیزی که به خاطرت میرسه..
    تونستین هرچی رو تخته بود و بخونین؟
    پاسخ:
    تلاشمو کردم :)
    ولی اون بالای جز از کل دو تا چیز نوشته بود نتونستم
  • مهدیار دلکش
  • هنوز در سفرم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی