دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

کالسیفر

چهارشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۵ ب.ظ


http://bayanbox.ir/view/2336314823956713638/Howls.Movn.Cstl.720p-Iran-Film-164422-2016-11-05-20-11-15.jpg


+Howl's Moving Castle بهترین کاریه که از میازاکی دیدم ..دارم فکر میکنم چقدر خوبه که امضات همیشه پای کارت باشه ، یعنی بدون هیچ اسمی همه بفهمن این کار توئه..حرف های مهم و دغدغه هاتم بدون این که هیچ رنگی از شعار بگیره بشه فریم فریم انیمیشن هایی که میسازی..

سکانس پرواز کردن و قدم زدن تو آسمون محشره..شخصیت مورد علاقه ی منم که کالسیفر ، این آتیش کوچولو و پرحرفه :)

+{Now That's Love}


  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۵ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۱)

howl: With all these flowers in this valley you can easily open up a flower shop.
Sophie: So you're going away

این انیمه رو چهار پنج بار دیدم. از تمام دیالوگ هایی که توفیلم گفته می شه این یکی همیشه تو ذهنم تکرار می شه.

+Spirited Away, Howl's Moving Castle و Princess Mononoke برای من بهترین هستن. نمی تونم بینشون انتخاب کنم.
پاسخ:
از اون دیالوگایی که بیرون فیلم معنایی ندارن ولی داخل فیلم غوغان :)

+قبول دارم این سه گانه بهتریناشن..ولی خب من بیشتر از این خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی