دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

حال خوب کن (44)

جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۶ ب.ظ


http://bayanbox.ir/view/2471484009506450708/28735fadd9df166697d850b9165b31e4.jpg

  • موافقین ۱۲ مخالفین ۰
  • جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۶ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۲)

دیالوگِ جالبیه :
"من سرطان دارم،بدترین نوعش،خدا منو انتخاب کرده.
-تو به خدا اعتقاد داری ؟
کله خر احمق معلومه که به خدا اعتقاد دارم !
وقتی به این باور برسی که هر گندی تو زندگیت زدی تقصیر خداست،خیلی راحت تر زندگی میکنی.
تمام این وقتی که ما میزاریم که اتفاق های زندگیمونو کنترل کنیم،همش چرت و پرته.
هواپیما سقوط میکنه ؟ دست خدا بود.
من سرطان میگیرم ؟ دست خدا بود.
خدا بهم سرطان داد ؟ خوب معلومه که خدا بهم سرطان داد !!
فکر میکنی اگه میخواستم خدا بهم سرطان بده،بهم میداد ؟
نه....فکر نمیکنم،چون بهش التماس کردم که سرطانو ازم بگیر و فکر کن چی شد ؟
رو اونم هیچ کنترلی نداشتم !!"

 Flight 2012

پاسخ:
جالب بود :)
همیشه یکی از بهترین حمله ها بد دفاع کردن از یه چیزه..
خدایااااا ... آخه چرا اینو نباید خورد؟؛)

پاسخ:
هضمش سخته :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی