دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

روشن شود، دلایل این باوری که نیست..

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۸ ب.ظ


فهمیده‌ام که کار صدف‌های ابله است !

تا پایِ جان محافظت از گوهری که نیست...

 

{ حسین جنتی }


http://bayanbox.ir/view/4308177884174731565/tumblr-m8pl5pbZTl1r60s65o1-r1-500.jpg


  • موافقین ۹ مخالفین ۰
  • شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۸ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۲)

من از آوار میگویم و از رنج فزون هر شبم ، من از تنهایی محض دلم،

از تاریکی بی نور می گویم...

من از چشمان کم سو و گوش زخم خورده از حرف می گویم...از اشک...از بغض...ازدرد...ازدرد!

پر از حرف نهفتم،پر ز تشویش عالم عشقم،پر ز سر به زیری و ترسم! پر ز بغضم..!

قلب من افسرده است، قلب من افسرده یک جهان خالی از با غیرت است!بی غیرت است...بی غیرت است! یک جهان خالی ز او...خالی ز رب!

قلب من یک جهان درد است...

درد جانکاه نبودش در جهان...
به ما سر بزنید....

موافقمممممممممممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی