دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

Talk about what you love

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۰ ب.ظ


http://bayanbox.ir/view/4386177906295478781/e5fcb7e6853ef3f844d31be03ca2e099.jpg


Liberal Arts (2012)


+قبل از این هم خیلی به این موضوع فکر کردم..و اینو تجربه کردم که صحبت کردن در مورد چیزهایی که ازشون بدم میاد چقدر حساسیت بر انگیزه..و فهمیدم بهتره به جای اینکار ، از آدمایی که دوستشون ندارم دور شم ، وبلاگها یا کتاب هایی که ازشون خوشم نمیاد نخونم ، به آثار خواننده ای که به نظرم سخیفه گوش نکنم و به طور کلی به جای حرف زدن در مورد چیزهایی که ازشون متنفرم ، فقط فاصله بگیرم و به جای اون در مورد چیزهایی که دوستشون دارم صحبت کنم..


  • موافقین ۱۵ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۰ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۵)

واقعا باید خودمو برای انجامِ این کار به چالش بکشم !!
پاسخ:
آره آسون نیست :)
آفرین بهت
چقدر خوب گفتی و گفته...
من خودم بارها برام پیش اومده که راجع به چیزی که دوست نداشتم صحبت کردم یا ... بعد تا سه چهارروز تنفر و دوست نداشتنم پررنگ تر شده بود و آزارم میداد...
باید چیزهایی که دوست داریم را بچسبیم :)
پاسخ:
:)
  • مهدیار دلکش
  • آفرین
    ممنون
    پاسخ:
    خواهش میکنم :)
  • .: جیرجیرک :.
  • به نظرم بازگو کردن احساسات ناخوشایند، دوز اون ها رو دوبرابر می کنه. مثل یه سیاه چاله ست که وقتی واردش می شیم ما رو بیشتر به عمق می کشونه و همه چیز تشدید میشه. اما در عوض کنار گذاشتنشون و پرداختن به موضوعات و آدم هایی که حس خوبی بهمون میدن، راهکار بهتری می تونه باشه. 
    پاسخ:
    درسته و وقت تلف کردنه..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی