دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

imagination

جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۳۸ ب.ظ

+من دوست دارم که مال خودم باشم..روابط آدما رو درگیر می کنه و باعث زجر دیدنشون میشه..کی همچین چیزی رو میخواد؟  ما جوونیم و داریم توی زیباترین شهر دنیا زندگی می کنیم..پس چه بهتر که تا موقعی که میتونیم خوش بگذرونیم و مسائل جدی رو بزاریم واسه بعد...

- اما اگه عاشق بشی چی؟

+تو که بهش اعتقاد نداری ، داری؟
- چرا ؟ اون عشقه...بابانوئل که نیست..

+اصلاً این کلمه یعنی چی؟ من رابطه های زیادی داشتم ، اما فکر نکنم تا حالا همچین چیزی دیده باشم..
- فکر کنم داری اشتباه می کنی...

+کجای کارو اشتباه می کنم؟
-فکر می کنم وقتی اونو حس کنی...خودت بفهمی

+فکر کنم بتونیم موافقت کنیم ، که با هم مخالف باشیم...


500 Days of Summer (2009)



http://bayanbox.ir/view/740794858264039759/500-Days-of-Summer-2009-Blurey-720P-www.irani-dl.com-2-099890-2016-08-05-13-18-26.jpg

  • موافقین ۸ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۳۸ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۱)

به به چه دیالوگ خوبی انتخاب کردین ..
پاسخ:
: )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی