دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

Wolf Children

يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۲ ب.ظ


Wolf Children یکی از دوست داشتنی ترین انیمیشن هایی که تا به حال دیدم..علارغم ادغام دو موضوع تکراری برای ساخت این فیلم اونقدر تصاویر زیبا و دلنشین و واقعی روایت شدند که در آخر دل هر بیننده ای بدست میارند..

یکی از بزرگترین ایرادهای من در فیلم دیدن دقت نکردن به موسیقی متن فیلمه..اما موسیقی های این فیلم اونقدر زیباست که بی اراده مسحورش میشید..

پونزده دقیقه اول پر از حس خوب و قابل لمس دوست داشتن و ادامه ی فیلم روایتی از رنج های توام با لذتیه که باید بدونیم میتونه پیامد احتمالی هر دوست داشتنی باشه..به هر شکلی که ظهور کنه..


http://bayanbox.ir/view/221968858662709680/Wolf-Children-720p-dLHa-www.Downloadha.com-030320-12-34-21.jpg


http://bayanbox.ir/view/2317055536643579121/Wolf-Children-720p-dLHa-www.Downloadha.com-025005-12-29-47.jpg


http://bayanbox.ir/view/831346162426686693/Wolf-Children-720p-dLHa-www.Downloadha.com-037370-12-39-29.jpg


http://bayanbox.ir/view/8095918053960228722/Wolf-Children-720p-dLHa-www.Downloadha.com-038233-12-40-05.jpg


http://bayanbox.ir/view/5350443860196880181/Wolf-Children-720p-dLHa-www.Downloadha.com-035883-12-38-27.jpg

  • موافقین ۷ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۲ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۸)

سلام علیکم.
ممنون میشم اگر لینک دانلود یا انلاینی برای این انیمیشن دارید بدید.
من هر چیزی پیدا میکنم بی کیفیته و تصویراش مثل عکسای شما قشنگ نیست...
پاسخ:
سلام
میتونید از اینجا دانلود کنید

http://www.downloadha.com/1392/10/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%86-wolf-children-2012/
:))  بله دیگه وقتی از روی سه تا عکس میخوای کل انیمیشن رو حدس بزنی همین میشه دیگه!! یکی نیست بگه مگه فیلم ایرانیه که بشه از یه اسکرین شاتش از سر تا تهش رو بخونی؟! 
جالبه داستانش دوست دارم ببینمش:)
+ منم داشتم ولی تا همین پریشب ندیده بودمش ... به نظرم ارزش وقت گذاشتن رو داره ، فیلم طوریه که از اولش میتونه مخاطب رو جذب کنه به نظرم ...رابطه ی دو شخصیت اصلی داستان جالب و متفاوته ... به نظرم در عین سادگی ظاهری داستان بارِ سنگینی روی دوشِ بازیگرا بوده و انصافا هم هموطن ما و هم مو بلوندِ قصه خوب از پسش بر اومدن ...
 خوشحال میشم بعد از اینکه تماشاش کردید نظرتون رو بدونم:)
پاسخ:
تازه منم عکسای اصلی رو نذاشتم که خیلی لو نره داستان :)

+ ممنون که پیشنهاد کردید :) حتما وقت شد میبینم و اگه نظر به دردبخوری در موردش داشتم میگم
فک کنم خیلیامون با کارتون های ژاپنی خاطره داریم:)
داستانش چیه؟ حدس بزنم؟
به نظرم این دختر بچه از بدنیا اومدن خواهر یا برادرش زیاد خوشحال نیست و بهش حسودی میکنه ؛) 

+ راستی یه سوال بی ربط :  فیلم کمپ ایکس ری رو دیدید؟
پاسخ:
آره واقعا ..درود بر ژاپنی ها : ) بهترین انیمیشنایی که یادم میاد
..Spirited Away ...Castle in the Sky..Grave of the Fireflies ...Howl’s Moving Castle

حدس کاملا اشتباه : )

در مورد دختریه که با یه مرد گرگ نما آشنا میشه ، دوتا بچه به دنیا میاره که هر زمان عصبانی یا هیجان زده میشن تبدیل به گرگ میشن..بیشتر فیلم در مورد مصائب این مادر در بزرگ کردن این بچه ها دور از چشم آدم هاست..
و چالش این بچه ها در انتخاب بین شخصیت گرگ یا انسان..


+دارم اما ندیدم فقط میدونم پیمان معادی توش بازی کرده..
ناامیدم نکرد.
چقدر خوب بود. لب خند.
فضا. تصاویر. حس ها. مفاهیم. برخوردها.
انیمیشن های دیگه ای اگه در این سبک و با این فضای پر از رنگ و حس، دیدید معرفی کنید. با وجود اینکه حجم اینترنت کفافشو نمیده ولی هر طور هست پیدا می کنم و می بینم. دیشب خواب و خستگی نذاشت تا آخرش رو ببینم و فقط 44 دقیقه اش رو دیدم. صبح بخاطرش، ساعت هشت و نیم بیدار شدم. لب خند. من عاشقِ حس های خوبم. به خصوص وقتی حرف از مادرانگی ها، و طبیعت و فضای غیرشهری باشه.
پاسخ:
لبخند : ) ..شکر..حتما بهتون میگم.. اگه دیدم .

دوست کتابخوان من محسور(!) آیا؟!؟؟؟

علارقم رو اینطوری مینویسن؟!؟

وای خداااا منتقدین فرهنگی مملکتو باش  :))))))

 

 

پاسخ:
شاید بی سواد..اما حداقل اون قدر ترسو و فاقد شعور نیستم که اشتباه تایپی دیگرانو با اسم سه نقطه مسخره کنم :)
هرچند در مورد علارغم حق دارید..باید موقع نوشتن بیشتر دقت کنم..اصلاحشون کردم ممنون..

این تصاویر رو که دیدم دلم خواست ببینمش. داره دانلود میشه. خیلی وقت بود اینجور تصاویر ندیده بودم. چه حس خوبی داره رنگ بندی هاش.
پاسخ:
امیدوارم نا امیدتون نکنه :)
به به ... چه فضای شیرینی داره ..
 محصول ژاپن ِ ؟ 
پاسخ:
آره محصول ژاپنه
:)))
میبینمش:)
پاسخ:
ببینید :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی