دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

Sad Quastion

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵ ب.ظ

+خب دیو ، درباره ی خودت برامون بگو ، تو کی هستی؟
-خب، من دستیار اجرایی در یک شرکت تولید فراورده های حیوانی هستم...
+نگفتم بگی چکار میکنی گفتم بگو کی هستی..
-بسیار خوب، من آدم نسبتا خوبی هستم...بعضی اوقات دوست دارم تنیس بازی کنم...
+منظورم سرگرمی هات نیست دیو خیی ساده ست، بگو کی هستی ؟
-من فقط..شاید بهتر باشه یه مثال برای من بزنی تا بدونم چه جوابی میتونه خوب باشه..شما چی گفتید؟

+می خوای لو بهت بگه کی هستی؟
-نه، من فقط...من آدم خوب و بی اذیت و آزاری هستم..ممکنه بعضی اوقات مردد باشم ولی ..
+دیو تو داری شخصیتت رو توصیف می کنی..من میخوام بدونم..تو کی هستی ؟؟


Anger Managment - 2003


http://s7.picofile.com/file/8248885492/Angr_Mngmnt_720p_Iran_Film_022540_2016_04_26_22_41_10_.JPG


ما نه رشته ی دانشگاهیمون هستیم و نه شغلمونیم ..نه حساب بانکی یا ماشینی که سوارش میشیم..ما بیشتر از اینهاییم..اما..واقعا ما کی هستیم ؟ً!

  • موافقین ۸ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۷)

ما چی هستیم به جز اخلاقمون،رفتارمون،شغلمون،درآمدمون،خانوادمون؟؟؟؟

پاسخ:
خیلی ساده ممکنه  شغل ، درآمد ، خانواده مون از دست بدیم..بر اثر همین اتفاقات ممکنه رفتار و اخلاقمون هم تغییر کنه..پس ما باید چیزی بیشتر از این ها باشیم..اما چی..
خیلی خوب بود این پست .. خیلی زیاد ..
پاسخ:
: )
سلام. دو سه جمله ی اول رو اولین بار چن سال پیش تو یه کارتون دیدم. چون طرف رو با یک لگد جانانه شیر فهم کردن قضیه رو گرفت و دیگه ب ادامه دیالوگا نرسید. برا همین همش دو سه جمله شد :)))) البته طنز بود کارتونش. فک نکنید ترویج خشونت بوده اینو ک میگم :))))
ب هرحال فک نمیکردم جز اون چیز دیگه ای درین مورد اونم تازه دوباره ب صورت طنز باشه. چه جالب.

من برا درباره منم تو بیان نوشتم در جستجو و تلاش برای همه و هیچ چیز. ب نظرتون این تعریف من کی هستم میشه؟
پاسخ:
سلام
کارتون و انیمیشین به صورت کلی به نظرم خیلی قابلیت بیشتری داره در این موارد ...به خاطر فانتزی بودنش و این که تقریبا هر ایده ای عملیه ..منظورم لگد و اعمال خشونت و این هاست :)

+ نه این میشه تعریف کاری که میخواین انجام بدید..که تازه خیلی مبهمه یعنی چی تلاش برای هیچ چیز ؟ :)
 مبتلا بودن ب شخصیت هیستریونیک بیش ازهرچیز خود این ادم هارو
زجر مید...
تجربه اش تلخ وی جایی دیگه تو زندگیت میبری ...
پاسخ:
چیزی در مورد این اختلال شخصیتی نمیدونستم ممنون
آفرین
پاسخ:
:)
گاهی آدمایی رو که فقط به خاطر پول و ماشین و تیپ های آنچنانی شون احترام ظاهری دارن و منحصر به فرد به نظر میان رو بدون همه ی این مزایا تصور میکنم ، بعد به عمق چهره شون دقیق میشم و فکر میکنم درونشون چیز بیشتری برای ارایه دارن....؟ خصوصیتی اکتسابی که واقعا بشه بهش افتخار کرد ...
پاسخ:
معمولا اعتماد به نفس خیلی بالایی هم دارند اما عزت نفس ، فکر نمیکنم..
ما هیچ، ما نگاه،...:)
پاسخ:
: )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی