دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

February

دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۴۷ ب.ظ


این ماه آثاری از کیم کی دوک رو میبینم


http://bayanbox.ir/view/4547558337457449471/4779ce3247fe01125f3e6adf5e6c3fd8.jpg


و دارن آرنوفسکی..


http://bayanbox.ir/view/3903880236688084076/0949623360a8cd7b1ddb6a143b837f02.jpg



فصل اول سریال Lie To Me  رو تماشا میکنم


http://bayanbox.ir/view/8026377147565185038/9635343c31a4aae3367393f32178ecde.jpg



و فصل هشتم Big Bang Theory


http://bayanbox.ir/view/3909692706473031380/18e1584d0df1af4ceaecb43389fdda7f.jpg


به آهنگ های Anathema Band گوش میدم...


http://bayanbox.ir/view/2772603656600970656/595fb70029cbc21e9003dfffa77e95e2.jpg


و مامک خادم..


http://hossein.id.ir/blog/wp-content/uploads/2011/07/55819.png


زمانی که تا عید مونده رو میخوام به تموم کردن کتاب های نیمه تموم یا شروع نکرده کتابخونه ام و کتاب های قرض گرفته شده بگذرونم..برای سال جدید باید یه برنامه منظم تر بچینم..


روانشناسی :

Totem & Taboo | فروید | محمدعلی خنجی


رمان :

کافکا در کرانه | هاروکی موراکامی | مهدی غبرایی

شازده احتجاب | هوشنگ گلشیری

مسیح باز مصلوب | نیکوس کازاتزاکیس | محمود سلطانیه

وقتی نیچه گریست | اروین دیوید یالوم


داستان کوتاه :

مجموعه آثار هوشنگ گلشیری


راه و رسم زندگی :

از سکس تا فرا آگاهی | اوشو | محسن خاتمی

نیروی حال | اکهارت تُله | هنگامه آذرمی

تمرین نیروی حال | اکهارت تُله | هنگامه آذرمی


مهارت ها :

چگونه کتاب بخوانیم | مارتیمر جی. آدلر - چارلز ون دورن

هفت عادت مردمان موثر | استفان کاوی | محمدرضا آل یاسین


  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۴۷ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۸)

"کشتی گیر" و "قوی سیاه" دارن آرنوفسکی رو که خیلی دوست دارم؛ ولی نمیدونم این فیلم "نوح"ش دیگه چی بود!.
پاسخ:
نوح واقعا افتضاحه..قوی سیاه فیلم خوبی بود ولی من مرثیه ای برای یک رویا رو بیشتر از همه ی آثارش دوست دارم..
  • فاطمه سروری
  • چقدر خوبه که انقدر پربار زندگی میکنید
    مرحبا به شما واقعا؛ مرحبا
    پاسخ:
    خیلی ممنونم لطف دارید :)
    خیلی ممنون :)
    آره منم تعریفشو زیاد شنیدم ولی متاسفانه هنوز نرفتم سراغش ...
    پاسخ:
    اگه خوندید خوشحال میشم نظرتون رو راجع بهش بدونم :)
    خیلی خوبه به جای پاک کردن صورت مسئله دارید سعی می کنید یادگیری رو برای خودتون لذت بخش کنید :) تو راهتون موفق باشین .
    اینی که من درباره ش نوشتم : the 7 habits of highly effective people بود ! 
    خواهش میکنم :)
    این استفان کاوی هم اصلا خلاقیت نداره اسامی کتابهاش همه شبیه همه :/ 
    پاسخ:
    ممنونم :) امیدوارم شما هم تو کنکور موفق باشید :)

    عه پس قطعا اشتباه کردم..آره خلاقیت نداره ! ولی فکر کنم کتاب خوبی باشه تو متمم ازش تعریف میکردن..
    به به نگاهِ مثبت به زندگی :) 
    باریکلا پس از روشِ جزا و پاداش دارید استفاده میکنید بعنوان انگیزش:)
    + هفت عادت مردمان موثر / استفان آر کاوی / ترجمه الهام خرسندی / نشر هورمزد
    چهاربخشه : بخش 1: الگوها و قانون ها (مرور کلی هفت عادت)- بخش 2 : پیروزی فردی (عادت اول و دوم و سوم)- 3 : پیروزی همگانی و هماهنگی(عادت چهارم و پنجم و ششم) - 4: نوسازی
    (عادت هفتم)
    پاسخ:
    آره..یه جایی خوندم اگه یادگیری بدون ثمره عینی ( کاربرد و یا تشویق درونی یا بیرونی )  باشه انسان ازش بیزار میشه..همون حسی که من دارم تقریبا..چون چیزهایی که یاد میگیریم جز در امتحان کاربردی ندارند..باعث دلزدگی از مطالعه و یادگیری میشه..از اونجایی که چاره ی دیگه ای نیست فعلا سیستم پاداش رو یه جور دیگه تنظیم کردم :)

    عه عه کتاب من انگار یه چیز دیگه ست کلا :| اسم انگلیسیش  Living the 7 habits - Stephen R.Covey
    هست ولی خب..دستتون درد نکنه برا نوشتیش :)
    دمِ شما گرم :)
    چه برنامه ریزی دقیقی ؛) این برنامه ریزیا رو آدم کاملا میتونه بهش متعهد باشه بس که خوش میگذره تو انجام دادنشون :)
    +کتابِ هفت عادت مردمان موثر خیلی وقته تو کتابخونه م داره خاک میخوره باید بخونمش...
    ++ اگه این برنامه ریزی ها رو واسه درسات هم داشتی الان مثل من 10 ترمه نمیشدی ؛) 
    پاسخ:

    چه عیبی داره ده ترم شدن چی بهتر از دوران دانشجویی :)))
    +اتفاقا درس این ترم اولویت اوله..اینا به عنوان پاداش عرضه میشه :)

    +زحمتی نیست میبیند کتابتون ترجمه کیه ؟ اینکه من گرفتم عجیب غریبه..نوشته زندگی با هفت عادت !
    چهار بخشه و بخش 1 اسمش : شخص
    Anathema جادو می کنه!

    پاسخ:
    همینطوره :)
    از تصور احساس خوشبختی احتمالی ای که بعد از نوشتن این برنامه داشتی، لبخند اومد رو لبم.
    پاسخ:
    اینطور نبود که یه لحظه باشه کلا خیلی خوبم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی