دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

ineffective

جمعه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۶ ق.ظ


http://s9.picofile.com/file/8328602292/1.jpg


http://s8.picofile.com/file/8328602318/2.jpg


درک یه سری بحث‌ها برای یه عده‌ای بالاتر از ظرفیت وجودی شونه. همون توی دلمون بگیم "من چی می‌گم تو چی می‌گی" قشنگ ترین حسن ختامه!


  • موافقین ۷ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۶ ق.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۲)

خیلی سریال فوق العاده ای بود. من دو بار دیدم.
برای من دیالوگ هاو نظریاتی که مطرح میشد سنگین بود برای همین چند بار دیدم که متوجه بشم.
  اتفاقا در چند سریالی که اخیرا دیدم انگار سمت و سو سریال هایی جنایی داره به این سمت کشیده میشه که معمولا از لحاظ روانی شروع به بررسی قاتل یا جرم و جنایت میکنند.
 قبل تر ها سریالی میدیدم به اسم bones (استخوان ها)، در سریال شخصیتی وجود داشت که دارای مدرک دکتری روانشناسی بود و در FBI کار میکرد. در اونجا اولین برخورد من با روانشناس جنایی بود.
سریال The Alienist ,The Sinner, Alias Grace به نظرم تو همین سبک هستند.

پاسخ:
مایندهانتر از این جهت برای من جذاب بود که شروع این فرآیند رو نشون میداد. شروع استفاده از روانشناسی و جرم شناسی در مواجهه با جنایت ها...تا حدود زیادی هم مستند بود که این هم به جذابیت هاش اضافه میکرد.
اغراق نشده و خوش ساخت.
دقیقاً -_-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی