دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

شهریور

پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۵۲ ق.ظ


Movies


Akira Kurosawa


http://s8.picofile.com/file/8304429676/photo_2017_08_24_00_34_30.jpg


Andrei Tarkovsky


http://s9.picofile.com/file/8304430034/photo_2017_08_24_01_35_32.jpg


Billy Wilder


http://s9.picofile.com/file/8304430526/Billy_Wilder_1.jpg



Serials


Big Little Lies American drama miniseries 8.7/10IMDb Season 1


http://s8.picofile.com/file/8304430600/305719_g2.jpg



Black Mirror British television series 8.9/10IMDb Season 3


http://s8.picofile.com/file/8304429668/Black_Mirror_season_3_poster.jpg



Friends American sitcom 8.9/10IMDb Season 10


http://s9.picofile.com/file/8304429884/ext.jpg



Documentary

Baraka 1992 Ron Fricke War/Documentary ‧ 1h 37m 8.6/10IMDb

http://s9.picofile.com/file/8304430468/photo_2017_08_24_01_41_44.jpg


Human 2015 Yann Arthus-Bertrand Documentary ‧ 3h 10m 8.7/10IMDb

http://s9.picofile.com/file/8304429850/2be8039d_9c02_4486_9de2_2bf5d054a32a.jpg


Home 2009
Yann Arthus-Bertrand Drama film/Family ‧ 2 hours 8.6/10 · IMDb


http://s8.picofile.com/file/8304430000/photo_2017_08_24_01_36_24.jpg



Music


Antimatter


http://s9.picofile.com/file/8304430492/photo_2017_08_24_01_41_53.jpg



Camel


http://s8.picofile.com/file/8304429892/photo_2017_08_24_01_18_43.jpg



Zbigniew Preisner


http://s9.picofile.com/file/8304429692/Zbigniew_Preisner_700x400.jpg



BBC Radio 2: Your Hundred Best Tunesِ - CD2 Relexins Classics


برترین 100 آهنگ موسیقی کلاسیک به انتخاب کاربران رادیو بی بی سی



Books

افسانه ی سیزیف | آلبر کامو

خشم و هیاهو | ویلیام فاکنر | صالح حسینی | 317 صفحه

همنام | جومپا لاهیری | امیر مهدی حقیقت | 360 صفحه

چشیدن طعم وقت ( از میراث عرفانی ابوسعید ابوالخیر) | شفیعی کدکنی | 335 صفحه

تمرین نیروی حال | اکهارت تله | فرنا فرود | 109 صفحه
جنگ، چهره‌ی زنانه ندارد | سوتلانا الکساندرونا الکسیویچ | عبدالمجید احمدی

تصویر دوریان گری | اسکار وایلد | 323 صفحه


  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۵۲ ق.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۱۶)

  • دانلود فیلم و سریال
  • دانلود سریال آینه سیاه Black Mirror با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

    دانلود سریال بلک میرور بدون سانسور

    کیفیت BluRay و Web-DL اضافه شد

    قسمت سوم (آخر) فصل پنجم اضافه شد

    :)
    شایدم بشه تو همون اتمسفر جورِ دیگه ای نفس کشید ...
    + اووووه هنوز کلللللی وقت داری برای تجربه ی محیط های جدید :)
    پاسخ:
    نمیدونم..شاید
    +امیدوارم :)
    البته اگه یه دوست قدیمی اونجا داشته باشی آسون میشه:)
    +ببخشید زیادی غر زدم... 
    پاسخ:
    امیدوارم حداقل یه خرده راحت تر بشه :)

    این چه حرفیه، غر چیه :|
    من فقط حس کردم ذوق و شوق داری به خاطر محیط جدید :)
    خودمم دوست داشتم امسال تو اتمسفر جدید نفس بکشم که نشد
    سلام :)
    سه شنبه گذشته رفتم واسه ثبت نام اما متاسفانه خوب پیش نرفت ... مجبور شدم بخاطر یه امضا برگردم دانشگاه قبلیم و دوباره چهارشنبه برم برای ثبت نام ... رسما داغون شدم !!
    اما بالاخره کارت دانشجوییمو گرفتم :))
    همه ی کارای ثبت نام تو ساختمون شما انجام میشد؛)
    بعدش واسه برداشتن واحدا کلی دوندگی کردم و الانم هنوز ثبت نامم انجام نشده 
    باید موقع حذف و اضافه بیام ببینم چی کار میشه کرد :/
    دانشگاه قشنگیه خصوصا اون محوطه ی سبزش که پر ازدرخته ...
    دفتر اساتیدو پیدا کردم ولی هنوز نمیدونم کلاسا کجا برگزار میشه 
    و اینکه کدوم طبقه از سایت کامپیوتر واسه ارشداس؟
    و از این سوالای عجولانه که به مرور جوابش دست آدم میاد؛)
    + خیلی ممنون جنابِ تورلیدر حتما :))

    پاسخ:
    سلام :)

    ایرانه و کارهای اداری ش..

    آدم همیشه وقتی تازه وارد یه فضا میشه بهش سخت میگذره..امیدوارم کم کم بهتر بشه
    خوب شد یکم فضارو تلطیف کردی :))
    آره معمولا همینه همه چیز برای ارشدا یکم با کیفیت تر میشه اما در کل همچین مالی نیست !!
    ولی این روش خوبیه ...اگه انتظارت بالا باشه بعدا بد میخوره تو ذوقت!! 
    مرسی بابت لینک ها :) مثل همیشه در همه زمینه ها :
    اطلاعاتمون رو از کجا بگیریم ؟ "دچآر باید بود"
    ارشد چی کار کنم ؟"دچآر باید بود"  کتاب چی بخونیم ؟ "دچآر باید بود" 
    فیلم چی ببینیم ؟"دچآر باید بود" آهنگ چی گوش بدیم ؟ "دچآر باید بود"  :)))
    دمت گرم واقعا لطف داری :)
    فردا میرم واسه ثبت نام ... 
    بعدا یه تور دانشگاه گردی میذاری ؟؟؛)
    راستی اونجا بچه ها از این مدلان که از 25 شهریور میان سرکلاس و کلاسا تشکیل میشه و استادا درس میدن و غیبت میزنن؟؟ اگه اینجویه بگو طاقتشو دارم :|
    پاسخ:
    به هرحال مدتیه که دانشگاه های دولتی به هرشکل میخوان هزینه هاشونو بیارن پایین و درآمدشونو ببرن بالا..هرکاری هم به خاطرش میکنه..به خاطر همین چیز مالی نیست..

    نه بابا چیز خاصی نگفتم که :)

    به سلامتی..امیدوارم فردا کارات خوب پیش بره..
    حتماً نشونت میدم..هرچند دانشگاه بابل خیلی نُقلیه چیز زیادی برای نشون دادن نیست :)
    من از 2 مهر بعد حذف و اضافه میام دانشگاه..هروقت دوست داشتی بگو همدیگه رو ببینیم تورو برگزار کنیم :))

    خیلی فرق میکنه میدونی از رشته به رشته گرفته تا ورودی به ورودی..کلاسای ما هم گاهی تشکیل میشه اوایل گاهی هم نه..ولی به نظرم خیلی سخت نگیر..حداقل ترم اول همه در حال جا به جایی و آشنا شدنن..دیرتر برو سر کلاسا
    شوخی؟ چه جالب!:)
    فکر میکردم دانشگاه مازندران درس میخونی... 
    خیلی ذوق کردم از هم دانشگاهی شدنمون:)))
    چه بد که خوابگاه و سلف بده :( خوابگاه ارشدا چی اونجا بهتر نیست؟ (دارم خودمو امیدوار میکنم) 
    اتفاقا رشته ما خوراکش آزمایشگاهه؛)
    اگه درباره ی استادای مهندسی شیمی _ بیوتکنولوژی یکم اطلاعات داشتم خوب بود واسه انتخاب استاد راهنما و اینا... 
    راستی تو چند ترم از درست مونده؟؟


    پاسخ:
    آره برای منم خیلی جالب بود
    کم پیش میاد :)
    شاید راست میگن که دنیا کوچیکه../

    یه ذهنیت بد بهت دادم که انتظار زیادی نداشته باشی :)
    اما خب خوابگاه بچه های ارشد بهتره..هم ساختمونش..هم اینکه آدم های پخته تر و احتمالا بهتری خواهد داشت..هم اتاقی خیلی تاثیرگذاره..
    خوایگاه دخترا تا جاییکه من میدونم رو به رو دانشگاهه، تازه ساخت هم هست..فقط حیف که با کیفیت خیلی خوبی نساختنش..

    غذا هم چند ترمه خیلی بهتر شده..چون شورای صنفی فعالی داره اینجا..من چون نصف غذاها رو خونه میخورم نصف اونجا و مقایسه میکنم راضی نیستم وگرنه کیفیتش قابل قبوله بعضیاش هم خوشمزه ان حتی..

    راستش از دانشکده شیمی چیز خاصی نمیدونم..چون با بچه هاش دمخور نبودم..نمیدونم سایت دانشگاه رو چک کردی یا نه..شاید بتونی یه مقدار اطلاعات از رزومه ی اساتید بگیری..

    http://che.nit.ac.ir/view_masters.aspx

    و

    http://nit.ac.ir/Index.aspx?tempname=chemical&lang=1&sub=14

    من حداقل یه سال از درسم مونده :)
    ببین هروقت کاری داشتی کمکی از دستم بر میومد حتما بگو..بدون تعارف
    به نظر میرسه رفتی ارشد، این درسته؟:)
    پاسخ:
    نه
    یه سال درسم مونده :)
    سپاس حسابی:)))
    خوشحالم که خوشحال شدی:)
    آره دقیق زدی به هدف ؛) 
    چه طوریا هست اونجا؟ 
    پاسخ:
    پس رسماً هم دانشگاهی شدیم :)

    خب، همونطور که در خبرهای این چند روز بهش اشاره شد طبق پایگاه رتبه بندی تایمز بهترین دانشگاه ایرانه :p

    اما خب،
    سلف افتضاحه
    خوابگاه افتضاحه
    محوطه اش قشنگ و رمانتیکه ولی روزای بارونی باید با خودت چکمه بلند بیاری :)
    اساتید سخت گیر، مرکز رشد قوی و پژوهشکده ها و آزمایشگاه های خوبی هم داره، حالا نمیدونم تو رشته شما چقدر مناسبه..
    دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه ولی اگه سوالی داشتی بپرس :)

    پس متمم چی شد؟ :)
    پاسخ:
    درسای قدیمی و کامنتاشونو مرور میکنم..طول میکشه جا بیفته واسه آدم
    سلام :)
    دلم تنگ شده بود 
    بازم برنامه های پربار ؛)
    تحلیل مردادماه و خیلی دوست داشتم دمت گرم 
    مشخصه واقعا وقت گذاشتی روش...  
    راستی ی خبر خوب...  ارشد تو رشته ای که میخواستم قبول شدم :)
    البته اگه بیشتر تلاش کرده بودم دانشگاه بهتری در انتظارم بود ولی این دانشگاهم مثل اینکه وضعش خوبه...  رتبه علمی مناسبی داره 
    میگن بهترین دانشگاه صنعتی تو شمال کشوره... تو باید بهتر بشناسی؛)
    پاسخ:
    سلام :)
    دل من هم تنگ شد..کم پیدایی؟ :)

    خیلی برات خوشحالم آریانا
    واقعاً یکی از بهترین خبرهایی بود که تو این ماه شنیدم
    تبریک حسابی منو داشته باش :)

    نگو نوشیروانیی ؟؟؟ :))
    در نهایت من هم ب رسم هرماه این و تکرار میکنم که خیلی بدی واقعا!
    پاسخ:
    :))
    انصافا این لیست، این رو برنامه و منظم بودن و این حرفه ای کتاب خوندن و فیلم دیدنت به شدت حسرت برانگیزه. دم شما گرم واقعا.. فوق العادست..
    پاسخ:
    خیلی مونده به شما برسم :)
    از سری پست های مورد علاقه م توی بلاگت این مدل پست هاس که سر ماه میذاری😍 
    بیلی وایلدر و ادامه بلک میرور رو منم تو ذهنم داشتم که ببینم این ماه!
    از تارکوفسکی هم حالا جدای اون چیزایی که خودت در نظر داری ببینی به عنوان پیشنهاد اگه دوس داشتی Stalker و Nostalghia رو ببین.
    و از کـمل هم باز به عنوان پیشنهاد آلبوم Rajaz رو گوش بده . 
    از کـتابایی که نوشتی ام راجع به  تصویر دوریان گری،امیدوارم یه ترجمه خیلی خوب پیدا کنی من یه ترجمه ی خیلی قدیمی رو خوندم ولی کلا کتاب جالب و خـوفناکیه. از اون کتابا که وقـتی می بـندیش یه جورایی یه لرزه می افته به جونـت و تا روزهـا بعـد درگـیرشـی و بهش فکر میکنی!

    پاسخ:
    شش تا از فیلمای تارکوفسکی رو مبینیم که این دوتا هم حتما جزئشون هست..

    واقعا ممنون برای پیشنهاد آلبوم..خیلی خوب میشه اگه هر وقت تونستید از این پیشنهادا بهم بکنید چون از یه طرف من تجربه ای ندارم و از طرف دیگه تعداد آلبومای این باندا خیلی زیادن و همشون هم واقعا اونقدرا خوب نیستن..اگه راه ساده ای هم برای دانلود سراغ دارید ممنون میشم بهم بگید :)

    ترجمه ای که من دارم از حبیب گوهریه..هنوز نمیدونم تا چه اندازه خوبه
    قمارعاشقانه رو ننوشتی که ^__^
    پاسخ:
    چون تا قبل نیمه شب اول شهریور نرسوندن دستم :)
    سوتی دادم. الان که نگاه می‌کنم می‌بینم فصل سه‌اش رو دارم. فک کردم فصل چهارشه. چون این عکس کاور توی هیچ کدوم از قسمتایی که تا الان دیدم نبود فک کردم فصل جدیدشه
    پاسخ:
    فکر کنم پوستر یکی از قسمتای فصل سه باشه :)
    پس بالاخره فصل جدید آینه سیاه اومد. دمت گرم. من برم بگیرم ببینمش...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی