دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

10Things I Hate About You

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۳۰ ب.ظ


I hate the way you talk to me and the way you cut your hair. I hate the way you drive my car. I hate it when you stare. I hate your big dumb combat boots and the way you read my mind. I hate you much it makes me sick; it even makes me rhyme. I hate it, I hate the way you're always right. I hate it when you lie. I hate when you make me laugh, even worse when you make me cry. I hate it that you're not around, and the fact that you didn't call. But mostly I hate the way I don't hate you. Not even close, not even a little bit, not even at all.

متنفرم از طرز حرف زدنت با خودم و طوری که موهات رو میزنی
متنفرم از طرز روندن ماشینم ، متنفرم وقتی خیره میشی
متنفرم از اون چکمه های گندت و طوری که ذهنم رو میخونی
اینقدر ازت متنفرم که داره حالم بهم میخوره حتی کاری با من میکنه که شعر بنویسم
متنفرم متنفرم از اینکه همیشه حق با توئه ؛ متنفرم وقتی دروغ میگی
متنفرم وقتی من رو میخندونی از اون بدتر وقتی که من رو به گریه میندازی
متنفرم وقتی دور رو برم نیستی و این که اصلا بهم زنگ نزدی
اما بیشتر، متنفرم بخاطر اینکه ازت متنفر نیستم، حتی ازت بدم هم نمیاد..نه حتی یه ذره اصلا..


1999 10Things I Hate About You


http://s6.picofile.com/file/8249308592/388769fcb02938d44a228a480e02ec07.jpg

+یه فیلم معمولی خیلی خیلی دوست داشتنی..از اونهایی که دقیقا میدونی چه اتفاقاتی قراره در طولش بیافته ، حتی میدونی چه پایانی در انتظارشه اما با این حال از همه ی لحظاتش لذت میبری..از اون فیلم های تین ایجری که برای دوست داشتنشون نیازی به دیدن نمره ی IMDB شون نداری..

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۳۰ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۳)

خواهش می‌کنم :)
پاسخ:
:)
فقط IMDB درسته نه IMBD.
پاسخ:
بله مرسی درست کردم :)
دقیقا موافقم .. این فیلم با همه ی تینیجری بودن و معمولی بودن و حتی مشخص بودن داستانش یه حال خوبی داشت .. تو زمان خودش و تو عاشقانه کمدی که تم تینیجری داره برا من یکی بهترین بود .. و این سکانس .... این دیالوگای آخر ... این ده تا چیز .. اوجش بود برام

+ بخاطر جوزف گوردون که تو این فیلم یه نوجونه یاد ِ  500 روز سامرم افتادم . پونصد روز برام بهترین کمدی -عاشقانست .. خیلی خیلی خیلی خوبه .. اگه ندیدید پیشنهاد میشه :)
پاسخ:
یه حال خوبی داشت بیشتر لحظات فیلم..شدیدا موافقم..
+تعریفشو خوندم تو وبلاگتون و اتفاقا دانلود هم کردم ..سر فرصت حتما میبینم ، ممنون از پیشنهادتون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی