دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

جام جهانی چشم‌هایت و کوفت

سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۶:۴۵ ب.ظ

 

خوب که نگاه می‌کنم، می‌بینم بیان هنوز هم از زیر بار ننگ و ضربه‌های سنگین سلسله پست‌های لوس ِ "جام‌ جهانی چشم‌هایت" بیرون نیومده :)))

  • موافقین ۱۷ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۶:۴۵ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۸)

سلام

وبلاگتون بهترینه

ممنون

کاش فقط این بود. فعلا با سونامی ِ فن های فیلمای کره ای مواجهه. 

پاسخ:
آره سینمای کره هم مثل سینمای ما معدود آثار شاهکار و خیلی خوب و حجم عظیمی آثار سطحی یا کم کیفیت داره...
  • پیمان کرامتی
  • طبیعتشه..بیخیال خخخ

    فقط منم که مثل همیشه از هر ترندی عقبم. چه غلطی می‌کردم اون موقع؟

    پاسخ:
    گاهی همینکه آدم بدونه چه کاری نمیکرده کافیه :)
  • ارکیده ‌‌‌‌
  • حالا که بحث اعترافه، منم نوشتم :))

    ولی باز خوب بود، بیان یه رونقی داشت اون موقع ها

    پاسخ:
    خب خب خب مورد بعدی هم شناسایی شد به سلامتی :))

    آره...وبلاگ نویسی دیگه عقیم شده.

    فکر کنم منم ۴-۵ سال پیش یه پست برا چالشش نوشتم. نمی‌دونم چی با خودم فکر می‌کردم :)

    پاسخ:
    منم خیلی وقت ها اینو به خودم میگم: با خودم چی فکر میکردم :))))
  • ارکیده ‌‌‌‌
  • اونا که برای خیلی وقت پیشه :)

    پاسخ:
    فکر کنید چی بوده که جام جهانی بعدی رسیده من هنوز یادم مونده :))

    :))))))))))))

     

    نمی‌تونستم که واکنش نشون ندم:)

    پاسخ:
    : )))))

    منم بعد چهار سال نمی تونستم واکنش نشون ندم :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی