دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

خیالاتی که برای خودشان در رابطه پرسه می‌زنند

يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۲۴ ب.ظ


‏در هر رابطه، حداقل ۸ نفر حضور دارند. 


  1. من
  2. تو
  3. تصور من از تو
  4. تصور تو از من
  5. تصور من از خودم
  6. تصور تو از خودت
  7. تصور من از خودم در تصور تو
  8. تصور تو از خودت در تصور من!


هرکدام از این تصاویر می‌توانند تا حدودی واقعی یا کاملا غیرواقعی باشند!

باید متوجه تک‌تک آن‌ها بود‌ و با تماشا کردن، تعامل و گفتمان بیشتر، به تدریج تمام‌شان را به (من ِ واقعی و تو ِ واقعی) نزدیک‌تر کرد.


  • موافقین ۲۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۲۴ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۲)

  • احسان شریعتی
  • تصور کن من تصورم از خودم یکی شویم
    او و تصورش از خودش یکی شوند

    دو مورد آخر حذف شوند

    بعد منی من نابود شود و او شوم
    ممم! عجیبه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی