دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

We tailor ourselves to fit the parts that we're playing

چهارشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۲۳ ب.ظ


+داری چی میخونی؟
-نمود خود در زندگی روزمره.

+در موردِ چیه؟
-لطفاً هولدن...تو قول دادی مزاحمم نشی و من الان باید اینو تمومش کنم.

+می‌تونه توی فهم چیزی که می‌خونی بهت کمک کنه.
-باشه..نمود خود در زندگی روزمره...نوشته‌ی "اروینگ گافمن" ‍...اون معتقده که زندگیِ مثل تئاتر می‌مونه. ما خودمون رو متناسب با نقشی که بازی‌ می‌کنیم می‌سازیم.

+منظورش چیه؟
-بعنوان مثال: توقعی هست که دخترها باید خوب (نایس) باشن..باید لبخند بزنن.


+خب؟

-می‌دونی، یه روز سعی کردم لبخند نزنم و خیلی عجیب بود.

+چرا؟ تو که زیاد اهل لبخند زدن نیستی.
-اگه اینطوریه که منو حسابی عجیب نشون میده و فکر کنم همین باعث میشه مردم از کوره در برن...غریبه‌ها همش می‌پرسیدن: خوبی؟

+می‌خواستی لبخند بزنی؟
-نه، نه وقتی فهمیدم دارم چیکار می‌کنم. گافمن میگه ما این ماسک‌ها رو می‌زنیم تا بقیه احساس راحتی کنن...مثل تو و لباسات.

+دیگه در موردِ لباسام حرف نمی‌زنیم.
-ماسک و لباس تو یونیفرمیه که می‌پوشیش تا توی اداره با بقیه یکدست بشی.

+من نمی‌خوام یکدست باشم.
-همه تلاش می‌کنن تا یکدست باشن.

+به گمونم دلیل تیپ "هیپی" تو رو هم تعبیر می‌کنه.

-تیپ "هیپیِ" مَن؟

+تی‌شرت روستایی، موهای بلند، النگو و صندل‌های چرمی. کمکت می‌کنه تا توی دانشگاه شبیه بقیه بشی.
-درسته.

+اگه کسی نگاهت نمی‌کرد چی می‌پوشیدی؟
-احتمالاً هیچی، تو چطور؟

+همین لباس رو می‌پوشیدم.
-چه غم انگیز.


Mindhunter Season 1 Episode 8

  • موافقین ۷ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۲۳ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۴)

  • دانلود فیلم و سریال
  •  دانلود سریال شکارچی ذهن Mindhunter با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

    دانلود سریال شکارچی ذهن کیفیت 720p Web-DL ذهن نسخه کامل

    قسمت نهم فصل دوم اضافه شد

    دوبله فارسی اضافه شد

    واقعا نمیشه همیشه نایس بود
    خب هر آدمی که هر روز مثل روز قبل نیست
    برای مثال خود من شاید تو خیابون زیر بارون گریه نکرده باشم ولی زیاد پیش اومده در انظار با یکی دعوام بشه 😂
    نظرت درباره ی سریال چیه؟ خوشت اومد ازش؟
    پاسخ:
    تا قسمت دوم خوشم نیومد، آخر قسمت چهار لبخند زدم، قسمت ششم فهمیدم دوسش دارم، قسمت هشتم فکر کردم فوق العاده ست و حالا با پایان قسمت ده میگم معرکه بود.
    اینجا بود که دقت کردم دیدم تلاش هرروزم در راستای اینه که نایس نباشم و اکثر روزا هم نیستم:)) و انگیزه م بیشتر شد !!
    By the way I love Debbie 😁
    پاسخ:
    تلاش هم میکنی براش؟!
    By the way I hate her :_)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی