دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

اینطوری فکر میکنم

دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۳۱ ب.ظ


میدونی؟ حتی یک نظریه ای هست که میگه ما حتی نمیتونیم ادعا کنیم که خودمون فکر میکنیم.

ظاهراً فکر کرده میشیم!


+خداحافظ گاری کوپر | رومن گاری | ترجمه سروش حبیبی

  • موافقین ۷ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۳۱ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۲)

  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • 😂همش به چوب شماتت مارا بنوازید
    تو درس خوندن نباید بازنگری کنم من عطش شدید به کتاب ِ خوب دارم وقتی کتاب خوب دستمه وعده های غذایی رو یادم میره بارها پارگراف های خوبش رو تکرار میکنم ذهنم مدام درگیرشه و نمیتونم تمرکز کنم روی درس
    این کتاب خیلی خوبه😰
    من دیگه اول آخر پست رو میخونم اگه نوشته شده بود خداحافظ گاری کوپر صفحه رو میبندم😂

    پاسخ:

    پذیرفتم..بدین صورت شما را محق میبینم در نخواندن تا زمان اتمام امتحانات :)

    نه دیگه برای آرامش خیال شما چیزی نمیذارم :)
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • اینقد بریده های خوب از این کتاب بذارید که من این ترم مشروط شم
    علی برکت الله:)
    پاسخ:
    ها ها ها { در حالیکه به خنده شیطانیش ادامه میدهد بریده ی بعدی را تایپ میکند :) }

    ولی جدی اگه با خوندن یه کتاب مشروط میشید یه بازنگری جدی بکنید تو درس خوندن :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی