دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

برای خودتان نگهش دارید..

يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۰۰ ب.ظ


دیدن، شنیدن و حتی خوندن اتفاقی عاشقانه های لوس دیگران برام به شدت حال به هم زن شده..
یه جایی از سریال H.I.M.Y.M هست که لیلی به رابین که تو فاز نمایش احساسات رمانتیک دونفری نیست میگه " باشه، من می‌دونم که این چیزا از بیرون احمقانه به نظر می‌رسه ، اما وقتی خودت واردش می‌شی تبدیل به یکی از بهترین چیزای جهان می‌شه! "
ولی فکر میکنم همونطور که برای ناظر بیرونی درست در همون لحظه جلف و احمقانه بودن اون ها واضح و مشخصه برای اون دونفر هم فقط کمی زمان لازمه تا متوجه مسخره بودن تمام این چیزها بشن..کمی زمان و البته کمی دور شدن..


  • موافقین ۷ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۰۰ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۴)

خب من فکر میکنم اون هایی که حال شما رو به میزنن هم محترمن. حالا ممکنه توی شرایطی باشن که تحت تاثیر اون شرایط حرفاشون لوس به نظر برسه به قول خودتون.
نمیدونم بحثی ندارم ولی تعجب کردم از لحنتون. درباره ی اصل قضیه هم ترجیح میدم نظرمو نگم.
پاسخ:
من بین آدم ها و یکسری از رفتارهاشون تمایز قائل میشم..به نظر خودم من بی احترامی نکردم..مخصوصا در قسمت اول نوشته..فقط احساس خودمو بیان کردم..و در مورد ادامه نوشته تا حدودی حق دارید..شاید هم درست تر بود نظرمو در مورد آینده ی احساسات دیگران نمیگفتم ..
از شما و هرکس دیگه ای که باعث شد این نوشته حس بدی درش به وجود بیاره عذرخواهی میکنم..
  • مهدیار دلکش
  • نمیشه به این صراحت گفت
    باید جای اون دو نفر باشی
    که نمیتونی هیچ‌وقت
    پاسخ:
    به عنوان ناظر حرفتو قبول ندارم
    ولی در قالب کسانی که تجربه میکنند بله واقعا نمیشه با قطعیت گفت ، اگه صریح  به نظر میرسه مشخص میکنه نتونستم منظورمو به خوبی برسونم.. ( به جورایی حتی با لیلی موافقم ، شاید خود آدم هم یه روز تجربش کنه )
    من حکم کلی صادر نکردم نظر و احساس و تجربه ی شخصیمو گفتم..منظورم در نهایت  این بود که اگه چیز خوبیه بین خودشون نگه دارند و نیازی به نمایش نیست تا مجبور نباشم در داخل تاکسی به این گفت و گو های یا تماس های تلفنی  فضاحت بار گوش کنم ، داخل خیابون صحنه های لوس و جلف ببینم( و عکساهاشو در اینستا) و هر صفحه ای که باز میکنم رد پایی ازین  عاشقانه های لوس وجود داشته باشه...
    آخ آخ دقیقا.خیلیییی موفقم
    پاسخ:
    :)
    مسخره...جلف...احمقانه...حال به هم زن...
    جدی شما دارید از این الفاظ استفاده میکنید؟
    پاسخ:
    این کلمات بهترین چیزهایی که میتونند حسمو توصیف کنند..پس با چه واژه هایی بیانشون کنم ؟ بد و ناخوب ؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی