دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

ولی آخر این چه نانی ست ؟

چهارشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵ ب.ظ


آبلوموف در دل گفت :  " شب تا صبح میخواهد مقاله بنویسد، پس چه وقت میخوابد؟ لابد سالی پنج هزار روبل درآمد دارد. ولی آخر این چه نانی ست؟

دایم مینویسد ، سلامت فکر و روح خود را با این یاوه ها تباه میکند ، هر روز عقیده عوض میکند ، نیروی تفکر و توان تخیل خود را به این و آن میفروشد ، به طبع خود تعدی میکند ، پیوسته سوزان و جوشان و دائم در تلاش است و همیشه به جایی شتابان است و همه اش مینویسد ، مثل یک فرفره ، مثل یک ماشین ، فردا مینویسد ، پس فردا مینویسید ، روز تعطیل مینویسد ، تابستان مینویسد...

پس کی میخواهد آرام بگیرد و استراحت کند ؟ بینوا !


آبلوموف  | ایوان گنچاروف | ترجمه : سروش حبیبی

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۱)

 

سلام. خوبین؟

مدتی ست من ویلاگ  شما را دنیال می کنم.

 از انجایی که دیدم در زمینه ی کتابخونی صاحب نظر هستید می خواستم  نظرتون راجع به مجموعه داستان مینیمال  کتاب موخوره نوشته ی راضیه مهدی زاده چیست؟

من در سفری که اخیرا به ایران داشتم، کتاب را از نشر کتاب کوله پشتی(انقلاب- اول کارگر جنوبی-کوچه ی مهدی زاده- پلاک7) تهیه کردم که به نظرم سبک جدیدی داشت و در سبک داستان های مینی مال  مطرح شده است.اما دوست دارم نظر هموطنان داخل کشور را بدانم.

نکته ی دیگر این که به من اطلاع دادند با شماره تلفن021-66594810 به تمام ایران سفارش پستی این کتاب انجام می شود. آیا این امکان هم اکنون در ایران هست؟- به این دلیل که من در امریکا زندگی می کنم.

به هرحال دوست داشتم نظر تخصصی شما رو هم بدونم.

پاسخ:
سلام . ممنون شما خوبین ؟
این کتابو نخوندم ولی اگه بتونم تهیه اش میکنم و در موردش مینویسم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی