دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

سندروم مونشهاوزن

پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۰ ب.ظ


‫- سندروم "مونشهاوزن با وکالت" یه بیماری روانی بزرگسالانه.
‫مونشهاوزن یعنی وقتی به خودت صدمه می‌زنی تا جلب توجه کنی. خودت رو مریض جلوه میدی، تا همه آماده باش درخدمتت باشن. از طرف دیگه، مونشهاوزن باوکالت، وقتیه که یکی دیگه رو مریض جلوه میدی تا بتونی ازش مراقبت کنی. تا بتونی نجاتش بدی...یا سعی کنی..و بقیه ببینن داری تلاش می‌کنی....


+‫ یعنی می‌گی اون همچین مشکلی داره؟

‫- دارم میگم آدمایی هستن که همچین مشکلی داشته باشن. اکثراً مادرها. مادرهایی که نیاز به پرستیده شدن دارن،‌ نیاز دارن قهرمان باشن...می‌دونی،‌ در چشم عوام هیچ چیز باارزشتر از یه زن نیست که تمام زندگیش رو صرف بچه‌هاش می‌کنه.



Sharp Objects American television miniseries 8.2/10IMDb 92%Rotten Tomatoes


http://s9.picofile.com/file/8367098984/Sharp_Objects_S01E07_720p_x265_HEVC_Film2Movie_US_015553_2019_07_18_23_07_50_Small_.JPG


+در این مورد می‌تونید اپیزود هفدهم چنل بی رو هم گوش کنید.


  • موافقین ۷ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۰ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۵)

خیلی قشنگ بود

خیلی جالب بود...

سریاله رو من یه مدته دانلود کردم هنوز ندیدمش :/ خوبه کلا؟
پاسخ:
عالیه. پایان بندی ش که فوق العاده ست...من خیلی کیف کردم از دیدنش...
یه قتلی چند سال پیش اتفاق افتاده بود توی آمریکا سر همین قضیه. خواستی درباره ی gypsy rose blanchard بخون. خیلی دلخراشه البته و پیچیده....
پاسخ:
اون قسمت از چنل بی که گفتم داستان همین قتله...
تازگی ها یه فیلم هم ازش ساختن وقت بشه اون رو هم میبینم...
خیلی از والدینا این مشکل رو دارن، تقریبا حتی میتونم بگم هممون یکم داریمش /:

مطالب خیلی جالبی دارین

لطفا از مطالب ما هم دیدن کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی