دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

رویا

يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۳ ق.ظ


بارها از خودم پرسیده ام چرا وقتی از خواب می‌پریم دنباله‌ی رویا مثل نخ بادکنکی از دست‌مان در می‌رود و دیگر نمی‌توانیم به چنگ‌اش بیاوریم. چقدر حسرت برانگیز است که نمی‌توانیم ذهن را فریب دهیم و خودمان را دوباره به خواب بزنیم و ادامه ‌اش را شبیه یک فیلم سینمایی تماشا کنیم.

چرا یک خواب خوب، یک رویا نباید کامل شود، تمام شود و به سرانجام برسد؟ 


-شاید چون زندگی کردن بعد از یک رویای تمام شده فراتر از توان آدم است.


  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۳ ق.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۵)

بله خواهش می کنم بفرمایید :)
پاسخ:
ممنون :)
کابوس ها هم همینند با این تفاوت که وقتی ازشون می پرم و بعد از چند دقیقه دوباره چشمامو می بندم ادامه ی لعنتیش دیدنشو بهم تحمیل می کنه ...کابوس ها این شکلین که تموم نمیشن چون همیشه راه بدتری برای ادامه پیدا کردن ی کابوس هست. و به نظرم موقعی تموم میشن که به دلایلی دیگه توان ادامه دادن نداشته باشیم .

اما رویاها ی جور سیال خوشایند هستن که تمام بدنت رو قلقلک میدن .... همین حضور تو اون مدیوم به تنهایی می تونه تو رو پر کنه ...حتی اگه اتفاق خاصی نیفته ...میدونی؟
ولی دلیل ادامه پیدا نکردن رویا شاید بتونه این باشه که  تو ضمیرناخودآگاهمون دلمون نمیخواد . نمی خوایم بدونیم ی رویا چطور تموم میشه چون هیچ وقت نباید بهش فکر کرد . چون زندگی کردن بعد از ی رویای تموم شده فراتر از توان ی آدمه .

+ چند بار سعی کردم این کارو بکنم ...چشمامو محکم بستم و باقی رویا رو تصور کردم ...اما شبیه ی وصله ی نچسب بود که به تن پیراهنِ رویا نمی نشست . کار احمقانه ای بود انگار ...ولی بیدار شدن در میانه ی یک رویا یکی از ناخوشایندترین اتفاقات تحمیلی به یه آدمه . تو مقصر و پیدا کردی ؟ که کی یا چی ما رو با ی انبر از وسط رویا می کشه بیرون و میندازه تو برهوتِ بیداری؟؟

++ یعنی ی چیزی نوشتی و ی جوری نوشتیش که ... :)
ی موضوع ناشناخته که دستت به هیچ جایی بند نیست برای دونستن درباره ش ... در عین حال که ی دنیای شخصیه ی جاهایی با دنیای باقی آدما هم پوشانی داره ... و خب دنیاهایی که چیز زیادی درباره شون نمیدونیم به طرز معجزه آسایی میل به وراجی رو در آدم بر می انگیزن :)
پاسخ:
برای من هم همینشکلیه...یعنی ذهن ذلیل مرده قشنگ کابوس رو ادامه میده....


-با دست های سردشون قلقلک میدن؟

چون زندگی کردن بعد از ی رویای تموم شده فراتر از توان ی آدمه" چه جمله قشنگی. دوست دارم جایگزین جمله آخر نوشته ام بکنم. اجازه هست؟

گاهی مقصرش آدمهای اطرافن. گاهی زمان و ساعت خواب بدن تموم میشه...گاهی هم همین دلیل ها دیگه...


++ :‌)
خودت نوشتی؟؟؟عالیه!!
دقیقاهیج بایان خوشی وجود ندارد
شاید طراحش می‌ترسه ما پرو بشیم و به یادمون بیاریم این جهان طور دیگه‌ای هم می‌تونست باشه که نیست...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی