دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

trencherman

شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱ ب.ظ


چه بسیار فیلم‌ها و سریال‌ها و کتاب هایی که فرصت نمی‌شه راجع بهشون بنویسم. توصیف چند خطی قانع ام نمی‌کنه. دوست دارم از هر تجربه یه پرونده کامل درست کنم و همه چیزو راجع بهشون بخونم و بفهمم و ببلعم...و بعد شروع به حرف زدن کنم. اما غیرممکنه. برای همه چیز وقت نیست..اما چرا من همه چیز رو می‌خوام؟


  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۲)

احتمال زیاد تجربه کردی دوست من، شاید تنها اختلاف مدت زمان این تجربه‌ باشه
برای من قبل‌ها جسته و گریخته بود نهایتن یکی دو هفته اونم با فاصله‌ی زیاد از هم اما ظاهرن این‌بار ریشه کرده.
اتفاقن بنده هم این حسِ همه‌چیز خواستن رو قبل‌ها تجربه کردم، جسارتن بسی حریصم کرده بود اما در نهایت از بندش آزاد شدم.
پاسخ:
چه خوب...
چه بسیار فیلم‌ها، سریال‌ها و مطالبی که تلنبار شده‌اند و حالا بیشتر از یک سال شد که  دیگه هیچ‌کدوم از اونها و هیچ‌چیز جدیدی رو نمی‌خوام. سردرگم ،کلافه و بی‌حوصله...
پاسخ:
یا دارم اشتباه می‌کنم یا حسی کاملا مشابه با توصیف ت رو تجربه کردم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی