دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

اسفند 96

پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۵۴ ب.ظ


بخشی از برنامه های ماهانه و تجربیات روزمره ام در کانالم قرار میگیرند، به خاطر ساده تر بودن شیوه به اشتراک گذاری...

Movies


این ماه آثاری از

Lars von Trier

تماشا میکنم...


http://s9.picofile.com/file/8320437518/au600_antichrist01.jpg


Serials


The Big Bang Theory American sitcom 8.3/10IMDb Season 11

http://bayanbox.ir/view/3909692706473031380/18e1584d0df1af4ceaecb43389fdda7f.jpg


House of Cards American web television series 9/10 · IMDb Season 5


http://bayanbox.ir/view/1912149306970424305/house-of-cards-season-4-poster-by-noplanes-d9s0k1u.jpg



Documentary


Spielberg 2017 ‧ Documentary ‧ 2h 27 7.7/10IMDb


http://s9.picofile.com/file/8320437492/spielberg.jpg




نقاشی های
Raffaello Sanzio رو تماشا میکنم


http://s8.picofile.com/file/8320437500/autorretrato_rafael.jpg


و دیه گو ریورا


http://s9.picofile.com/file/8317413292/diego_rivera_jpg_Portrait.jpg


Books


بوطیقای روایت در مثنوی | حمید رضا توکلی | 706 ص   تا فصل 3
آناتومی افسردگی | محمد طلوعی | 286 ص
راه هنرمند | جولیا کامرون | گیتی خوشدل | 275 ص
یوزپلنگانی که با من دویده اند | بیژن نجدی
گرگی در کمین | عباس کیارستمی | 173 ص

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۵۴ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۱۰)

اها...منم از اونا دارم ولی با کسی به اشتراکش نذاشتم:)
ولی من اینجا ازت خیلی چیزا یادگرفتم، بیشتر نگران بودم که فعالیت اینورتو تحت تاثیر قرار بده، که خب انگار نگرانیم بی مورد بوده
پاسخ:
نه اینجا دست نمیخوره...
خوشحالم که برات بدرد بخور بوده :)
چه تعبیر جالبی:))
خروجی فاضلاب! همه فاضلابای تولیدیمونو میریزم اون تو :)

ولی جدی تلگرام به دلیل انباشت انبوه اطلاعات، همون چیزی که خودت قبلا راجع بهش گفته بودی، اصلا بستر مناسبی برای یادگیری یا عمیق شدن نیست، دقیقا مثل اسمش همون پیام رسانه فقط
پاسخ:
آره واقعاً
میدونی تلگرام اگه فقط یه پیامرسان بود تا به حال جاشو به یه مسنجر دیگه داده بود، حداقل در کشور ما...
ولی با نوآوری هایی که همیشه هم در حال ادامه پیدا کردنه تونسته جاشو محکم کنه....در واقع با وابسته کردن همه چیز و همه کس به خودش!
کاش یه پیامرسان خوب باقی میموند...این طور پیوند دادن همه چیز باهم استفاده نکردن ازش رو برای یه انسان اجتماعی تقریباً غیرممکن کرده...

اما در مورد خودم...
من قرار نیست اونجا چیزی به کسی یاد بدم...بیشتر یک دفترچه یادداشت چند رسانه ای برای ثبت خاطرات و ذهنیات و تجربیاتم...
تقصیر خودته.
خب برای چی پا میشی میای تو فاضلاب...تو فاضلاب میای همین میشه دیگه :))
مگه میشه ادم جلوی کنجکاویشو بگیره...سخته...همش دنبال یه راهیی می گردی ارضاش کنی، حالا چه فاضلاب باشه چه جای دیگه :)
پاسخ:
هرچند شک دارم به این سادگی بشه یه رسانه رو به فاضلاب تشبیه کرد اما..
حتی همون فاضلاب هم میتونه در جای مناسب کارکرد درست داشته باشه. یه خونه یا یک شهر رو بدون فاضلاب تصور کن....
مهم اینه که این فاضلاب نقش یک ورودی رو برای تو داره یا خروجی...
دوست داشتم چهرت همیشه برام نامعلوم و نامکشوف بمونه، ولی بخاطر تلگرام تونستم ببینمت و این لذتو از دست دادم...
پاسخ:
مجبوری دنبالش بگردی بنده خدا :)
کتاب بهتره نسبت به فیلم 
پاسخ:
:)
سلام ویل نابغه ببین فوق العادس میش منو لینک کنی من وبلاگ هم دارم suznak.blogsky.com ولاگ وبمه مرسی 
پاسخ:
سلام
ممنون برای پیشنهاد
هرکارگردان جدیدی ک ازش فیلم میبینم میام تو لیست فیلم ها و وبلاگت میگردم ببینم هست یا نه و در کمال تعجب همیشه هست متاسفانه. بلاتار و ک شروع کردم دیدن بعد اومدم دنبال اسمش گشتم اینجا طبق معمول. تو لیستت و هیچ جای وبلاگ پیدا نکردم. تصور کن اون لحظه با چه صدای بلندی داد زدم: ییییییییییس :)))
خیلی حالم خوب بود صادقانه :دی
ب لیست کتابایی ک انتخاب میکنی و ب طور کلی ب برنامه هایی ک انجام میدی وقتی نگاه میکنم میبینم اصلا تک بعدی نیستی. خیلی سخته ادم از این تک بعدی بودنه در بیاد وقتی یه سری چیزا رو بیشتر از یه سری چیزا دوست داره. کلا ازت بدم میاد... خیلی :دی
پاسخ:

صادقانه ببخشید که یییییییس ت رو خراب کردم :)) ولی خب اونقدرا هم خراب نشد چون دیدن همون یه فیلم هم اونقدر برمیگرده به عقب و اونقدر یادم نیستش که فکر نمیکنم اصلا به حساب بیاد و راستش اصلا یادمم نبود تا تو لیست بذارمش و من هیچ ایده ای راجع به بلاتار نداشتم تا این که تو کامنتت خوندم چیزی دیدی و رفتم لیست فیلماشو دیدم و فقط پوستر همون یه فیلم یادم اومد.
تعریف تو رو از اون فیلم هفت ساعته هم که شنیدم همون موقع رفتم دانلودش کردم و با هزار گیر نشستم به تماشاش تو چند روز.

از نگاه من به غیر از فیلمساز شدن تنها چیز جالبی که تو این دنیا وجود داره همینه...یه چیزی که فکر میکنم بهش میگن جامع الجهت بودن...به قول تو تک بعدی نبودن....اونایی که نقدهای خوبی مینویسند همچین آدمایی هستند. فیلم خوب ساختن کار خیلی سختیه و هر فیلمساز عمیقی در مورد ذهنیت و افکار خودش یه چیزایی میسازه ولی باز کردن و فهم دقیق این پازل ها به مراتب سخت تر و پیچیده تره و سواد بیشتری میطلبه و اینکار به نظر من حتی یه مرحله بالاتر از فیلمسازی قرار میگیره. باید به غیر از سینما و هنر از فلسفه و روانشناسی و جامعه شناسی و خیلی چیزهای دیگه هم سر در بیاری.
ذهنی که به غیر از خلق کردن آثار مخصوص به خودش از پس خوندن یه ذهن پیچیده ی دیگه هم بر میاد. این رویای منه.


The Northerners 1992 و  Days of Being Wild  1990 رو دیدی؟ اگه ندیدی یه وقتی که فرصت کردی و دیدی ببین و  بهم بگو چه احساسی بهشون داری...البته قابل قیاس نیستن با این فیلمه ولی خب فیلمای عجیبی هستن برای من.
نرو تو کانال.... تو اون فاضلاب مجازی نرو :)))
پاسخ:
رفتیم دیگه آلوده شدیم تموم شد :)
از بلا تار چیزی دیدی؟
پاسخ:
اتفاقا میخواستم بهت بگم همین امروز!
Werckmeister Harmonies رو قبلا دیدم
و از چند روز پیش تا حالا! :) به پیشنهاد تو در حال تماشای
Satantango هستم که خودش یه پروژه محسوب میشه!
چیزی نگم ازش که با کلمات معمولی حیف میشه.
این ماه بقیه فیلماشو دانلود میکنم تو عید میشینم به تماشا.

سلام

من که فضای مجازی نیستم چیکار کنم؟؟؟

یعنی اینجا تعطیل؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
سلام
نه ربطی به هم ندارند. فعالیت اینجا مثل قبل باقی میمونه...
بعضی چیزها رو هم اونجا میذارم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی