دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

Relationship Agreement

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۱۷ ب.ظ


اینقدر تو این مدت (از به اصطلاح دوستانم) رفتارهای عجیب و زشت دیدم که جدی جدی باید شبیه شلدون به فکر تنظیم قرار داد قبل از شروع رفاقت باشم...


http://www.salsipuedes.us/wp-content/uploads/2018/01/big-bang-theory-roommate-agreement-elegant-56-quirks-sheldon-from-quotthe-big-bang-theoryquot-that-make-him-e-of-big-bang-theory-roommate-agreement.gif


  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۱۷ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۹)

باید یادم بمونه
ب همکارم و ب اصطلاح دوستم گفتم اعتماد کنم و مطلبی رو یاهاش درمیون بزارم ...ن گذاشت ن برداشت ،رفت ب ریس خبر داد نمیدونم ب چ دلیل (خودشیرینی،جاباز کنی ..)
حالا موندم با این احساس تقصیروگنام ...
کار من اشتباه بود
ولی تصوراتم راجبه دوست بهم ریخت :(

نمیدونم چطور میشه ازین ب بعد همکاریمون
 
پاسخ:
با این جور آدم ها که ارتباط باهاشون از سر اجبار هم هست باید با رندی برخورد کرد.
یا جدی جدی یا صمیمیت ظاهری، اعتماد بی اعتماد...
  • فاطمه سروری
  • دقیقا داشتم به کلمه تنهایی فکر میکردم و احساس غربتی که پشت تداوم دوست داشتن آدمها
    وجود داره؛
    ولی میپذیریم دیگه.
    شبیه داستان تمثیلی جوجه تیغی ها که همدیگه رو بغل میکنن و تحمل میکنن تنشون زخم بشه تا از سرما نمیرن.
    ما هم داریم زخم ها رو انتخاب میکنیم تا سرمای تنهایی کمتر بشه.
    یه شعری هست فکر کنم از سهراب میگه کنار تو تنهاتر میشوم...ارتباطات همین جوریه.
    به خودمون میایم می بینیم هم نفسمون چقدر دوره از ما در کمال نزدیکی و این لحظه ای هست که در هر رابطه عمیقی قطعا تجربه میشه. یه من قوی اگر نسازیم برای خودمون برای اون لحظه؛ قطعا دچار شک میشیم شاید یکی دیگه پناهگاه بهتری باشه اما ساختن یه فردیت قوی کمک میکنه در لحظات سخت آغوش باشیم برای خودمون و روابط رو با التهابات و طوفان ها تموم شده ندونیم.
    حرف به درازا کشید ببخشید
    پاسخ:
    مطمئن نیستم دیدگاهتون درست باشه...
    حداقل با تجربه های فعلی من نمیخونه....

    من دقت و حساسیت زیادی در انتخاب آدمهای اطرافم دارم و حتی اگه مجبور باشم تنهایی مطلق رو به روابط تحمیل شده ترجیح میدم.
  • فاطمه سروری
  • برای نگه داشتن همه ی آدمهای مهم زندگی مجبوریم ببخشیمشون و گاها خودمون رو به فراموشی بزنیم.
    پدر مادر خواهر و برادر دوست همسر فرزند
    بیشترین صبوری و بخشش رو برای این لیست هزینه میکنیم از قضا با چشمان باز و آگاهانه
    چی بهتر از تظاهر به تغافل وقتی یکی انقدر مهمه که با تمام خطاهاش نمیخوایم از دستش بدیم.

    پاسخ:
    تنهایی‌هایی وجود دارد
    که بالا و پایین تمام تنهایی‌ها هستند
    و همه‌ی تنهایی‌های دیگر
    میان این دو قرار می‌گیرند.

    بعضی از آنها شبیه به هم‌اند
    بعضی‌ها اجباری‌اند
    بعضی‌ها لازم
    و بعضی‌ها به انتخاب خودمان

    یانیس ریتسوس
    منم همینطور :(
    مثلا چی دیدی؟
    پاسخ:
    فکر نمیکنم درست باشه جز پیش خودشون ازش حرف بزنم.
  • زهرا یگانه
  • اعلام همدردی.
    پاسخ:
    :)
  • فاطمه سروری
  •  صحنه ای از یه فیلم خارجی بود
    یه قمارباز میگفت وقتی دارم با رفیقم میخندم مراقبم از خنده چشمام بسته نشه چون ممکنه در نوشیدنیم الکل بریزه یا کارتها رو جابجا کنه
    دوستها همیشه دوستن؛ ماهستیم که چشمامون بسته میشه.
    پاسخ:
    امیل زولا میگه برای پیدا کردن دوست باید یکی از چشم هاتو ببندی، برای نگه داشتنشون هردوتا رو.
    یکی از بند هاش این باشه که رفاقت رو بده بستون و قرارداد اقتصادی فرض نکنن. "من برات اینکار رو کردم تو هم باید برام این کار رو بکنی" حالم رو به هم می زنه!
    پاسخ:
    والا تجارتش هم این شکلی نیست :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی