دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

all about my mother

پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۱۵ ق.ظ


در این روزهای بی حوصلگی...و در دورانی که فیلمهای واقعاً کمی بهم میچسبه تماشای تک تک آثار پدرو آلمادوار برام شبیه معجزه میمونه. داستان و ایده ی بدیعی وجود نداره اما امان از پرداخت هاش...


http://s8.picofile.com/file/8317605068/All_About_My_Mother_1_cropped_Medium_.jpg

  • موافقین ۵ مخالفین ۱
  • پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۱۵ ق.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۳)

من واقعا دچار بحران شدم از اونجایی که سواد فیلم و سینما ندارم حتی در حد یک بیننده حرفه ای بحران فیلم خوب رو دارم قبلا از دوستان حرفه ای برای انتخاب کمک میگرفتم الان که دانشگاه تموم شده تازه دارم اسم بازیگرا و کارگردانا رو یاد میگیرم تا چند وقت دیگه باید دایره لغتمو ببرم بالا خلاصه که تو انتخاب مشکل دارم
پاسخ:
سلام
به نظرم یه کارگردان خوب رو انتخاب کن و تمام آثارش که تو imdb نمره ی بالاتر از 7.5 دارند ببین...چندتا کارگردان رو اینطوری ببینی دستت میاد...
اووم مایسه اره به تازگی تمومش کردم ... دیروز! یکمی تو وبم درموردش نوشتم ...
واقعااا گفتی پرداخت و کردی کبابم! امااان از پرداخت جمله ای که این روزها بعد از هر قسمت سریال استارتاپ گفتم ... پرداخت کرکترها ... درون مایه .. واقعا که مایه درونی همه چیزه ..
پاسخ:
آره واقعاً..مایه درونی همه چیزه...فیلم و کتاب و آدم هم نداره...
خوبه این سریالی که گفتید؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی