دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

یک زنجیر

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۱۹ ب.ظ


سالهای زیادی از زندگی ام تصور میکردم که خودم فکر میکنم، تصمیم میگیرم و انتخاب میکنم. بعدها فهمیدم اینطور نیست و من دقیقاً به چیزهایی فکر میکنم که آن ها برایم انتخاب کرده اند. شاید جرقه ی خودآگاهی من همانجا زده شد. اما چطور میتوانستم به این فکر نکنم که این خودآگاهی نسبی هم خواسته ی آنها است؟ دانستن یا آگاهی از فریب همیشه هم تو را خطرناک تر نمیکند. گاهی تنها رضایت خاطر همراه با غروری به تو میدهد که با خیال پیدا کردن جواب برای همیشه دست از جستجوی بیشتر میکشی...

کلید یک قفل را سمتت پرت میکنند، اجازه میدهند یک زنجیر را باز کنی و تو آنقدر از این آزادی خیالی سرمستی که حواست به دیوارها نیست، حواست نیست هنوز در اتاق زندانی هستی و قرار نیست هیچ وقت، جایی بروی.


http://static1.businessinsider.com/image/56017667bd86ef21008bc216-1192-596/screen%20shot%202015-09-22%20at%2011.06.05%20am.png


  • موافقین ۹ مخالفین ۱
  • پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۱۹ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۴)

بله، خودش عه ((:
پایان مخفی هم داره، اگه پیداش کردین که هیچی، اگه نه، سرچ کنین پیداش میکنین (:
پاسخ:
اره خوبی/بدی این بازی ها اینه که میشه راه رفتن مراحل یا چیزهای دیگه رو با جستجو پیدا کرد
بازم ممنون :)
  • فاطمه سروری
  • اتفاقا مادر شجاعی بود .
    اما پدر متجاوز...خوب صرف اینکه در خلق بچه سهم داشته پدره حالا متجاوز آزاردهنده و ...
     به نظرم اون اتاق ذهن و زندگی شخصی ماست
    اتاق که خوبه! ما گاهی تا آخر عمر درون کمدی که قفل نیست خودمون رو حبس میکنیم .
    پاسخ:
    منظورم از ضعیف یه حالت درونی نبود، یه وضعیت بیرونی بود...
    ممکنه شجاع باشی اما ضعیف هم...


    آره کمد...کمدی که حتی قفل نیست...
    البته بعضی از کمدها واقعا هم قفلن...یعنی حتی وقتیکه به ترست غلبه میکنی و دستگیره رو فشار میدی...
    حتی بعضی هاشون دری ندارن. فکر کنید..فقط دیوار..
    باور کنین یا نه خیلی احساس مشترکی دارم نسبت به این مورد (:
    + نمیدونم اهل بازی کردن هستین یا نه ولی INSIDE رو بازی کنین، موضوعش تقریبن همینه (:
    پاسخ:
    عالیه من عاشق پیشنهاد های بازی ام. مرسی :)
    همینه، دانلود کنم؟
    http://shatelland.com/game/computer-windows/557/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-inside-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-windows/92518
  • فاطمه سروری
  • بخش ترسناکش این هست که هرچی آزادتر میشیم احساس ناامنی بیشتری داریم.
    یه جایی حتی فکر میکنیم کاش هنوز زنجیرها بود.
    هم مادرش هم اون کوچولو هردوش در ما زنده ست. شکل های مختلف برخورد با دنیا و رنج.
    به قول سپهری ماهی زنجیری آب است من زنجیری رنج...
    پاسخ:
    مادر دلسوز و ضعیفی که با دروغ سعی میکنه ازت محافظت کنه و پدر متجاوزی که یا کاری باهات نداره یا آزارت میده...دنیا دقیقاً همین شکلیه...
    اینجا، احساس ناامنی، امن تره...رضایت خاطره که خطرناکه...

    +چه اشاره به جایی از سهراب....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی