دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

برای آسیب ندیدن دست جمعی...

دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۵۵ ق.ظ
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۵۵ ق.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۲)

  • فاطمه سروری
  • پذیرش حقیقت انعطاف پذیری نیاز نداره. من نمیتونم با بستن چشمم وجود روز انکار کنم.

    زندگی من مهمانی من هست میزبان منم. بار و سختی و فشار ثانیه ها روی دوش من هست
    اینا رو که بپذیرم پذیرش آدم ها به عنوان مهمان در زندگی سخت نیست. میتونم اونها رو داشته باشم در حالی که میدونم قول ندادن در مهمانی من خوب برقصن یا ظرفی رو نشکنن یا حتی تا آخر مهمانی کنارم بمونن. انگار حتی وقتی هستن هم نیستن.
    پاسخ:
    عاقلانه ست..
  • فاطمه سروری
  • سلام

    ظرافت کلامتون رو در جنس مخالفت تحسین میکنم:)

    چندان که به حرف خودم وفادارم با شما هم موافقم کاملا.

    پاسخ:
    سلام
    انعطاف پذیری شما رو باید تحسین کرد :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی