دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

راه حل

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۵ ب.ظ


http://s9.picofile.com/file/8304123392/1.jpg


همیشه چه برای مشکلات خودم و چه برای دیگران دنبال راه حل گشتم و کسی رو که بیشتر از 5 دقیقه برای مواجهه با یه بحران دنبال همدلی گشته درک نکردم!


  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۵ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۵)

دیگه دیگه:)
اصن ما مشخص می کنیم کی اعتبار میده کی اعتبار نمیده ;)
پاسخ:
:))
بسیار عالی،
حالا بعد از اینکه به این آزمون اعتبار دادی،حداقل بگو ببینم حدسم درست بوده یا نه؟ :)
پاسخ:
آره فکر کنم istj بودم..از کجا فهمیدی؟ :)
عه اگه نمیگنجه چرا آزمونشو میدی پس؟ :))
پاسخ:
چون شرکت کردن من به آزمون ها اعتبار میده و بعدها جز رزومشون ثبت میکنن دیگه من هم..
من اگه کاری از دستم بر بیاد برای دیگران میکنم :)
حالا چی بودی؟
istj?
:)
پاسخ:
شخصیت منحصر به فرد و شگفت انگیز من در این طبقه بندی ها نمیگنجه :))
  • سوشیانت زرتشتی
  • سلام
    منم مثل شما فکر میکنم، ولی نمیدونم درسته یا نه؟
    پاسخ:
    سلام
    درست یا نادرست نداره. بستگی داره چجور آدمهایی دور و برت قرار میدی..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی