دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

Phoebe Buffay

سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۳ ب.ظ


http://bayanbox.ir/view/5395219775867593572/jurassic.parka-%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7%DB%B0%DB%B5%DB%B1%DB%B6-1537830118850943964.jpg


+اول اول از فیبی خوشم نیومد. به نظرم خرافاتی و خنگول میومد :)

ولی هرچقدر جلوتر رفت و نمای شخصیتش پدیدارتر شد و جا افتاد به نظرم بامزه تر شد..دیگه جهانبینیش مسخره نبود، اتفاقاً خیلی جالب و قابل باور شده بود، چون چیزی دقیقاً مخصوص و متعلق به خودش بود و این به نظرم یونیک ترین و بامزه ترین شخصیت زن تمام سیتکام هایی که دیدمو ساخته، که بهترین توصیف براش میتونه همون واژه Weird باشه..

اون حس سرزنده بودن و لمس زندگی به شکل کامل و نگاه متفاوت و منحصر به فرد داشتن به جهان، بیشترین چیزی که الان از جون زندگی میخوام..


  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۳ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۳)

  • دانلود فیلم و سریال
  • دانلود سریال دوستان Friends با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

    دانلود سریال فرندز با کیفیت 480p , 720p , 1080p

     قسمت یک فصل یازدهم با کیفیت عالی اضافه شد

  • ستــ ـاره
  • نمیدونم کامنتم اومد براتون یا نه (فکر کنم یادم رفت دکمه ارسال رو بزنم)

    آره من بودم پرسیدم ازتون،
    خودمم نمیدونم چجوری با این سرعت اونم توی زمان امتحانات و فرجه ها دیدمش 😅

    ممنون برای معرفیش. متفاوت بود برام.

    پاسخ:
    نه چیزی نیومد..

    منم سریالایی که دوسشون دارم سریع نگاه میکنم :)

    خواهش میکنم..
  • ستــ ـاره
  • اینجاش که میخواد بگه ازدواجش با ریچل رو فسخ نکرده فکر کنم 😄
    واقعا سریال خوبیه. روابطشون واسم جدید و جالبه. شخصیت ها همینطور‌
    فیبی رو خیلی دوست دارم :) واقعا متحیر میکنه آدمو.
    پاسخ:
    آره همونجاست :)
    شما نبودی پرسیدی که ببینم یا نه؟ کی رسیدید اینجا :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی