دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

حتی کاری نکردن ، کنار تو..

دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۵۴ ب.ظ


پیشترها فقط چشم‌هایت را دوست داشتم
حالا چین و چروک‌های کنارشان را هم
مانند واژه‌ای قدیمی
که بیشتر از واژه‌ای جدید همدردی می‌کند...

پیشترها فقط شتاب بود.
برای داشتن آنچه داشتی، هربار دوباره
پیشترها فقط حالا بود، حالا پیشترها هم هست
چیزهای بیشتری برای دوست داشتن
راه‌های بسیاری برای انجام دادن این کار.

حتا کاری نکردن خود یکی از آنهاست
فقط کنار هم نشستن با کتابی
یا با هم نبودن، در کافه‌ای در آن گوشه
یا همدیگر را چند روزی ندیدن
دلتنگ همدیگر شدن، اما همیشه با همدیگر...


{ هرمان د کونینک }

ترجمه: مؤدب میرعلایی

http://bayanbox.ir/view/8397489682697235005/IMG-20170417-205642.jpg


+عکس از خانم سارا اسکویی

  • موافقین ۹ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۵۴ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۵)

  • پیمان ملکیان
  • گذشته گان ما به مراتب خیلی موفق بودن در روابط عاطفی شون.
    دوست دارم چشامو ببندم و وقتی باز میکنم توی این ماشین باشم!
    پاسخ:
    پیری خوب نیست ولی..
  • نیلوفر ایراندوست
  • سلیقه ی انتخاب شعرتون رو خیلی دوست دارم و تحسین میکنم.ممنون.
    پاسخ:
    لطف دارید :)
  • ف.ع ‏ ‏‏ ‏
  • دلتنگ همدیگر شدن اما همیشه با همدیگر...چه حس خوبی داشت این شعر
    برچسبا و مخصوصا اون برچسب اخری هم خیلی خوبه :)
    پاسخ:
    :)
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • چقدر خوبه که دونفر اینطوری کنار هم پیر بشن:)))

    این مامان بزرگ بابابزرگه رو قبلا دیده بودم چقد دلم میخواد لپ مامان بزرگه رو بکشم با اون بافت خوشگلش:))
    پاسخ:
    دوست دارم یکی از این زوجا رو از نزدیک ببینم و بفهمم زندگیشون واقعا چه جوریه بعد از این همه سال..
    باید حرفای زیادی واسه گفتن داشته باشن..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی