دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

حال خوب کن (53)

شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۱۶ ب.ظ


http://bayanbox.ir/view/4680022362439038797/c160b3317e8492ba69eb375b99488ecc.jpg

  • موافقین ۸ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۱۶ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۲)

  • پریا میم
  • از نظر من حال خوب کن وبلاگ شماست که انقدر پرمحتواست و انقدر خوندنش حال ادمو خوب میکنه :-)
    پاسخ:
    واقعا همچین نظری دارید ؟؟
    خیلی خوشحال شدم شنیدمش..مخصوصا اینکه کسی مثل شما این حرفو بزنه :)
    :)))
    اولین چیزی که توجه ام رو جلب کرد لپ سمت چپ ( چپ خود بچه سمت راست ما! ) دخترک بود  که به نظر کمی متورم میاد، خدا کنه موقع عکس گرفتن دندون درد نداشته بوده باشه :(
    بعد که کل عکس رو نگاه کردم از پرسپکتیو توی تصویر نمیدونم چرا یاد قسمتی از بینوایان افتادم که کوزت رفته بود آب بیاره و خیلی ترسیده بود و ژان وال ژان بهش کمک کرده بود.
    باز الان رفتم عکس رو نگاه کردم با دیدن موهاش یاد فرشته ی داونی افتادم که چند سال پیش خودم موهاش رو با انگشتانم این مدلی کرده بودم. 

    پاسخ:
    دخترک ؟ من چرا فکر کردم پسره ؟ :)
    یکی از چیزایی که نظر منو جلب کرد پاهای بدون کفششه..موهاشم که :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی