دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

ناز کن ای حیات جان..

چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴ ب.ظ


من به تو مایل و تویی هر نفسی ملولتر..

وه که خجل نمی‌شود میل من از ملال تو !


{ مولانا }


+عشق کمینه نام  تو چرخ کمینه بام تو

   رونق آفتاب‌ها از مه بی‌زوال تو...


سپاس از دوست و همراه همیشگی آریانای عزیز :)

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۴)

از طریق یکی از دوستان با وبلاگت آشنا شدم، و حالا "سیر نمی شوم ازش" :)
پاسخ:
پس دوستتون رخ نشون نداده چرا :)
خوش اومدی عزیز ..خوشحالم از آشناییت
خواهش میکنم :)
خیلی ذوق کردم این پست و دیدم :)
پاسخ:
مایه خوشحالیمه :)
عالی
:)
وه که خجل نمی شود میل من از ملال تو...
خیلی خوشگل بود...
ما رو هم دنبال کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی