دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

پ 1

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۴۰ ب.ظ


شنیدن دروغ های خوشایند و مودبانه یا مواجه شدن با صراحت و صداقت بی کم و کاست و (احتمالا ) آزاردهنده ..

اگه قرار بود تا پایان زندگی تنها به یکی از این شیوه ها باهاتون برخورد کنند کدومو انتخاب میکردید ؟


  • موافقین ۷ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۴۰ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۹)

صداقت
میدونی تجربه ش کردم تقابل این دو تا رو
یه وقتا صداقتو به دلیل جنگ اول به از صلح آخر ترجیح دادم
یه وقتا به دلیل مرگ یه بار شیونم یه بار

ترجیحم صداقته!  هر چند تلخ! 
گزینه دوم.
من را با حقیقت بیازار اما هرگز با دروغ آرامم مکن. رومن رولان
همیشه به این فکر میکنم ...
و نتیجه ش معمولا اینه که شیوه ی دوم و انتخاب میکردم .
+ البته برای صراحت آدمایی که تو مسایلی که هیچ سر رشته ای ازش ندارن یا ربطی بهشون نداره دخالت میکنن نمیتونم ارزش قایل باشم ...
پاسخ:

+ نه منظور مواردیه که نظر کسی رو میخواید..
بستگی داره به موقعیتش . به عنوان شنونده دوست دارم دروغ بشنوم . چون به نظرم حقیقت در ذهن ماست ! حداقل تا جاییکه با وقایع دنیامون تعارض نداشته باشه . اما اگه بعدا بخواد تعارض پیدا کنه ؛ ترجیح میدم همون حرف راست رو اول بشنوم تا اینکه بعدش باورهام فرو بریزه ......
سلام. من صداقت رو ترجیح میدم. دوست ندارم کسی فریبم بده... البته در بعضی مسائل دلم نمیخواد چیزی بدونم و که خب این دروغ گفتن حساب نمیشه...
واقعا نمیتونم انتخاب کنم ... به هیچ وجه دروغ خوشایند ُ دوست ندارم .. به هیچ وجه . اما تاب و تحمل صداقت و صراحت اونجوری رو هم ندارم :) ... واقعا نمیتونم انتخاب کنم بشخصه 

شما چطور ؟
پاسخ:
این واقع بینی رو دوست دارم..

توضیح میدم پس از این  :)
صداقت و صراحت بی کم وکاست وحتی ازاردهنده
قطعا صداقت هرچند ازاردهنده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی