دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

دچــآر باید بود..

گیرم که هم نیابم، شادم به جستجویش!

Proper place

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۴۷ ب.ظ


دو نوع از انسان وجود داره و فقط دو نوع... اونی که منتظر می مونه تا توی جای درستش قرار بگیره و اونی که با پاهاش روی صورت دیگران میره !


They all deserve to die
Tell you why, Mrs. Lovett . Tell you why
Because in all of the whole human race, Mrs. Lovett
  There are two kinds of men and only two

There's the one staying put In his proper place
...And the one with his foot In the other one's face


+Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street


http://bayanbox.ir/view/224421737740100377/64cc489d0d90c8a2bddc57ac249c1881.jpg

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۴۷ ب.ظ
  • Mohammad Mahdi ..

نظرات  (۵)

یه راه حلش استفاده از آلارم یادآوریه ! البته اگه بعد از اینکه زنگ زد یادتون بیاد واسه چی تنظیم شده بود :)
+ منم همینجوریم البته ؛)
پاسخ:
میشه برای آلارم اسم گذاشت :)
خیلی وقت بود فیلم دوبله از تلویزیون دیدنُ یادم رفته بود ! از قطع های ناگهانی و چسبوندن وسط سکانس های بی ربط به هم سعی کردم حرصم در نیاد و به جاش کلی خنده م گرفت از آپاژورهای چسبونده شده گوشه کنارِ تصاویر تا چپوندن ظرف میوه وسطِ میز یه بار و تغییر رنگ محتویات جام ها به آبی ! یه جوری که آدم خیال میکرد جوهرِ خودکار بیک مصرف میکنن تو مهمونیاشون :))
ولی فیلم که براساس داستان واقعی ساخته شده بود ساده و دوستداشتنی بود :) 
پاسخ:
ها ها ها واقعا توصیفاتون عالی بود در مورد تلویزیون :)
پس از دستش دادم..نمیدونم چرا یادم نمیمونه وقتی میخوام یه برنامه تلویزیونو ببینم همش فراموش میکنم :|
آره منم آوازای جانی و هلنا رو دوس داشتم یه طنز تلخ آمیخته با خشونتی توش بود که به نظرم خیلی عجیب و متفاوت بود ... 
یه چیزی که به نظرم درباره ی این فیلم جالبه اینه که با وجود اینکه موضوع بسیار خشونت آمیزی داره ولی هیچ کدوم از صحنه های سر بریدن ها تهوع آور نیست ...
کلا نگاهِ برتون و فیلمهاش رو دوست دارم به نظرم توی مغزش چیزای عجیب و جالبی هست که باعث میشه فضای فیلم هاش منحصر به فرد بشه ... 
+ راستی فرداشب شبکه نمایش ساعت 11 قراره یکی از فیلم های برتون رو پخش کنه بنام "چشم درشت " من همش به خودم یادآوری میکنم که حتما ببینمش شمام تونستید ببینید ؛)
پاسخ:
کارگردان صاحب سبکیه واقعا :)
ممنون بابت پیشنهادتون ، وقت کنم میبینم :)
منم اون تیکه هایی که پسره واسه جوانا شعر میخونه رو خیلی صبوری کردم نزنم جلو :)
پاسخ:
جوانا که بدتر ! جانی و هلنا ولی خوب بودند ..ولی کلا فلسفه ی فیلم های موزیکال رو نمیفهمم !
بی نوایان که به نظرم افتضاح رو اعصاب بود..
فیلمِ مورد علاقه ی من :)
مخزنِ دیالوگای محشره :)
پاسخ:
خوبه ولی من زیاد موزیکال دوست ندارم کلا :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی